کد خبر 8837
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

بشیری:

همه دستگاه ها برای برگزاری سال تحصیلی جدید کارهایشان را به نحو شایسته انجام دهند

همه دستگاه ها برای برگزاری سال تحصیلی جدید کارهایشان را به نحو شایسته انجام دهند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مسئول در امر برگزاری سال تحصیلی جدید باید کارهایشان را به نحو شایسته انجام دهند تا سال تحصیلی خوبی داشته باشیم، گفت: در این خصوص از وزرای آموزش و بهداشت دعوت شده تا در خصوص اقدامات خود گزارشی ارائه کنند.

به گزارش نمایندگان ما، فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در رابطه با اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها هستیم و به خاطر اهمیت این موضوع مجلس و به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات همیشه توجه ویژه به این موضوع داشته است تا مدارس و دانشگاه ها یک سال تحصیلی خیلی خوب را با تمام توانایی هایشان شروع کنند.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: به همین دلیل هم از وزرای آموزش و پرورش و همچنین بهداشت و درمان دعوت شده تا در خصوص اقدامات خود گزارشاتی ارائه کنند. آنچه مسلم است این است که همه دستگاه های مسئول در امر برگزاری سال تحصیلی باید کارهایشان را به نحو شایسته‌ای انجام دهند تا ان‌شاءالله سال تحصیلی بسیار خوبی را داشته باشیم و دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید بتوانند به خوبی کارهای آموزشی و تدریس خود را انجام دهند.

نماینده مردم پاکدشت در رابطه با کمبود امکانات در حوزه های آموزشی و مدارس گفت: علی القاعده مسئولین موظفند و باید تلاش کنند کمبودها را برطرف کنند تا فرصت مناسبی برای کارهای آموزشی و تربیتی ایجاد شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =