کد خبر 8857
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

صالحی دارانی:

مشکل امروز رسانه های معاند حجاب و گشت ارشاد نیست

مشکل امروز رسانه های معاند حجاب و گشت ارشاد نیست

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای در مجلس گفت: مشکل بزرگ رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی است تا با معاونت و معاضدت فتنه‌گران داخلی، بر پیکر ایران اسلامی ضربه بزنند

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما به نقل از خانه ملت، حسین محمدصالحی دارانی نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در نطق میان دستور خود ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه صفر، گفت: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بزرگمردانی که با جانفشانی و سلحشوری، ستارگان درخشانی در آسمان تاریخ این مرز و بوم شدند را گرامی میداریم.

وی افزود:خون سرخ آن دلاوران، امنیت و آرامش را برای این سرزمین به ارمغان آورده است. یک ذره از صداقت تان را نداشتیم/ دلهایتان به پاکی آب و ستاره است /ما گم شدیم در شکن طول موج ها/ موجی که منتشر شده از ماهواره است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هیاهوی رسانه های معاند در موضوع فوت "مهسا امینی" در ادامه افزود: امروز مشکل رسانه های بیگانه و بنگاه معاملاتی و نشر اکاذیب بی‌بی‌سی، حجاب و گشت ارشاد نیست. مشکل بزرگ آنان نظام جمهوری اسلامی است و با معاونت و معاضدت فتنه‌گران داخلی، در این فکرند که تجدید قوا کرده و بر پیکر ایران اسلامی ضربه بزنند و از این آب گل آلود، مروارید و صدف شکار کنند.

صالحی افزود: ارشاد و راهنمایی جوانان و نوجوانان این کشور و تشویق آنان به حجاب و فرهنگ والای اسلامی، وظیفه همه نهادها و سازمان ها است. بطن و ضمیر ضمیر نوجوانان ما روشن است؛ بیدار باشیم، بیدار باشیم، بیدار باشیم تا با رفتار اشتباه، اجازه بازیگری و بازی سازی به بیگانگان ندهیم.

وی  یادآور شد:فتنه گران و فتنه سازان داخلی هم بشنوند، بفهمند و بدانند که مانع خورشید ایران گرد نیست/ این وطن هم جای هر نامرد نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیاده روی اعظیم اربعین، مطرح کرد: از تمامی مسئولان در برگزاری همایش جهانی اربعین و پذیرایی گرم و صمیمانه مردم عزیز عراق تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم فریدن در مجلس   خطاب به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در خصوص وضعیت نابسامان جاده های مسیر اربعین به ویژه در مرکز و غرب کشور، به وزیر راه و شهرسازی تذکر می دهم؛ به خانواده عزیزانی که در این مسیر جان باختند به ویژه ۵ نفر از همشهریان عزیز که از یک خانواده بوده و زائران کربلا که در اثر سانحه تصادف از خاک تا افلاک برکشیدند، تسلیت عرض می کنم.

وی در تذکری به رئیس جمهوری ادامه داد: آقای رئیس جمهور؛ کمبود شدید نیرو در ادارات به ویژه در شهرستان های دوردست، ادارات را ناکارآمد و ناتوان ساخته است و لازم است هرچه زودتر تدبیری شود. بسیاری از شهرستانها با تعدد و کثرت مواجه هستند و سرگرم چاق سازی هستند و دولت برای چابک‌سازی این ادارات برنامه مدونی تاکنون نداشته است.

صالحی با اشاره به مطالبات گندم کاران، مطرح کرد:وزارت جهاد کشاورزی مطالبات گندم‌کاران بسیاری از مناطق را همچنان پرداخت نکرده است. جریان چیست که دولت مطالبات خود را بدون معطلی و پیشتر از مردم می گیرد؛ اما تکلیف بدهی معوقه را به فردا و فرداهای دیگر موکول می کند؟

وی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان، مطالبات معلمان اعزام به خارج، مطالبات بازنشستگان همچنان معوق مانده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان جویای کار چند سال از عمر گرانبهای خود را به ثمن بخس، صرف خدمت در آموزش و پرورش کرده‌اند و به عنوان "معلم خرید خدمات" با حقوق اندک سپری کرده اند و امروز بسیاری از آنان را سرگردان و بی کار کرده‌اند.

صالحی با بیان اینکه شیوه ناپسندی است که کارگزاران تعلیم و تربیت را به چشم کارگران روزمزد ببینیم، مطرح کرد:سازمان امور اداری و استخدامی سازمان بازرسی کشور مکلف به کدام تکلیف است و بنای کار را در چه نوع خدماتی گذاشته‌اند و دانشجوی تربیت معلم می تواند بالفعل هم دانشجو باشد هم معلم.

نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس، با اشاره به مشکلات ارتباطی در روستاها، ادامه داد:آقای وزیر مخابرات و ارتباطات، چگونه قرار است دولت الکترونیک را به بالاترین پله ها برسانیم؟ ارتقاء دولت هوشمند و الکترونیک و فقط در رویای شما و در شهرهای بزرگ قابلیت اجرا دارد. لطفاً سفری به شهرستان های محروم داشته باشید تا ببینید زیرساخت ارتباطات و مخابرات پر از اشکال است. در روستاها تلفن های ثابت را جمع کردید و خبری از اتصال به درگاه های دولت هم نیست.

صالحی دارانی با بیان اینکه بازار مصرف داخلی داخلی یله و رها است و هیچ گونه نظارت موثری در کنترل قیمت ها وجود ندارد، بیان کرد: بازار مسکن همچنان ناپایدار است، اعطای تسهیلات ۱۸ درصد به مستاجران و بخش مسکن بخشی را خانه دار کرده است، اما فشار حداکثری بانکداری اسلامی آن ها را در بین در و دیوار خورد کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد:پیش بینی تعرفه ۱۰۰ درصدی برای صادرات محصولات کشاورزی پرآب بر که قرار است اجرایی شود؛ اولا شامل کشت امسال نمی‌شود و ثانیا وزارت جهاد کشاورزی برنامه ای ارائه کند تا کشاورزان تکلیف خود را در کشت و کار بدانند. در اوج کشت و کار خبرهای ناگواری نظیر قطعی برق، خشکسالی، تعادل بخشی، سیل و کنتور هوشمند به اندازه کافی کشاورزان را فتیله پیچ می کند.

انتهای پیام

کد خبر 8857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 0
    دشمنان ما این موارد را بهانه کرده اند برای ضربه زدن به اسلام و مملکت که خیال باطل است ما ملت ایستاده ایم در مقابل انها و از قوانین اسلام دفاع می کنیم و پوزه دشمن را به خاک می مالیم و به حساب اونهایی که جامعه را به اغتشاش می کشانند هم رسیدگی می کنیم از هنرپیشه های خائن گرفته تا دشمنان داخلی و خارجی