کد خبر 8914
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

نوری:

مردم مراقب سواستفاده کنندگان، معاندان و بدخوهان این مرزوبوم باشند

مردم مراقب سواستفاده کنندگان، معاندان و بدخوهان این مرزوبوم باشند

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: مردم مراقب سواستفاده کنندگان، معاندان و بدخوهان این مرزوبوم باشند تا آن‌ها از احساسات پاک‌شان موج سواری نکنند.

به گزارش نمایندگان ما، غلامرضا نوری قزلجه رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حرکات رادیکالی در تجمعات دو روز گذشته و بعد از فوت «مهساامینی» گفت: راه برقراری حجاب در جامعه، صرفا گشت ارشاد نبوده و این نحو برخورد با مسئله درست نیست، بعد همم تصور شود از این طریق می‌توان جامعه راباحجاب و باعفاف کرد، روشن است که در نهایت هم موفقیت‌آمیز نبوده است؛ لذا باید اصلاحات اساسی در روش‌ها صورت گیرد.

وی با بیان این‌که نحوه اجرای قانون مربوط به عفاف و حجاب واکنش ها و مشکلاتی به وجود آورده است، افزود: باید در روش و نحوه اجرای این قانون اصلاحات اساسی رخ دهد.

این نماینده نزدیک به جریان اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بدخواهان کشور و نظام مترصد فرصت‌هایی هستند که جامعه را برهم ریزند پس باید مردم عزیزمان هوشیاری و بصیرت سیاسی خود را حفظ نموده و اجازه ندهند ضدانقلاب و بدخواهان این مرز و بوم سوءاستفاده کنند.  

نوری قزلجه با بیان این‌که «مردم می توانند در چهارچوب قانون و از طرق مسالمت آمیز حقوق اجتماعی خود را دنبال کنند»، افزود: امکان برگزاری تجمع از طریق قانونی ‌وجود دارد تا بدون فرصت دادن به ضد انقلاب و صدمه زدن به جان و مال اشخاص و اموال عمومی مطالبات به طریق مدنی مطرح شود.  در تجمعات بدون مجوز و نقطه‌ای که عنوان اغتشاش هم به خود می گیرد، احتمال  هرج و مرج و ورود خسارت به جان و مال افراد ‌و اموال عمومی وجود دارد و در این صورت دیگر امکان پیگیری مطالبات هم نخواهد بود

‌وی تاکید کرد: باید حرف و نظر مردم شنیده شود و نسبت به اصلاح شیوه نامه‌های گشت ارشاد اقدام شود چون اعمال روش موجود نمی‌تواند هدف قانون را محقق کند و حتی اوضاع بدتر می‌شود نمونه آن را می‌توان در چند روز اخیر دید که برخی از چهره‌ها کشف حجاب کردند و این نوع واکنش‌ها  آثار بدی به جای می‌گذارد و نباید نتیجه جریان امور به این سمت می‌رفت.

نوری در پایان گفت: یکی از مناسبترین مسیرها برای انتقال مطالبات و نظرات مردم و پیگیری آنها، مسیر مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس است.

انتهای پیام 

کد خبر 8914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    ‏کشوری که امکانات اولیه زندگی از مردمش بگیره مردمش حق دارند اغتشاش کننده نمونش خودرو ،گوشی ،لب تاب،مسکن زمین والله خوب مردم نجیب تاحالا بودند اما الان جامعه ایرانی دو دسته عصبی باخانواده نصف شدید انطرفی نصف شدید این طرفی چرا مردم ایران دو دسته گردید خانواده ها انداختید به جان هم ببینید سر خودرو چطور به ملت ایران ظلم میکنید سر گوشی و لب تاب سر گردشگری چقدر ظلم مردم ایران میکنید مردم خسته شدند از دو.گانگی مسؤلان مردم ضد انقلاب نیستند مردم جایش باشد همین ها برای کشور و وطن و.انقلاب جان خواهند داد تاحالا هم مردم انقلاب نگه داشتند وگرنه نود و نه درصد مسؤلان خارج از حکومت علوی هستند تازه توقع حکومت علوی بر مردم دارند