کد خبر 10308
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

جلالی:

شیوه اجرای قانون عفاف و حجاب متفاوت شده است

شیوه اجرای قانون عفاف و حجاب متفاوت شده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه شیوه اجرای قانون عفاف و حجاب متفاوت شده است، گفت: کمک کردیم که روش‌های خوبی اجرا شود تا هم مورد رضایت مردم باشد و هم جوانان بپسندند.

به گزارش نمایندگان ما، حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در توضیح اظهارات اخیرش درباره طرح جدید عفاف و حجاب، گفت: هیچ جای دنیا نیست که برای پوشش قانون نداشته باشد. هیچ چیزی بدتر از بی قانونی نیست و حتی قانون بد، بهتر از بی قانونی است. ما چیز جدیدی نگفتیم، بلکه گفتیم آیا پوشش جزو قانون است یا خیر. اگر پوشش جزو قانون است، پس باید اجرا شود.

وی تصریح کرد: امکان ندارد ما از قانون حجاب عقب‌نشینی کنیم و ان شاء الله به زودی قانون اجرا می‌شود. قانون که تغییر پیدا نمی‌کند، اما شیوه‌های اجرا متفاوت شده، ما هم کمک کردیم و خیلی تغییر پیدا کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: در خصوص شیوه اجرای این قانون ما پیشنهاداتی داشتیم و کمک کردیم که روش‌های خوبی اجرا شود تا هم مورد رضایت مردم باشد و هم جوانان بپسندند. ممکن است در روش تغییراتی داشته باشیم، اما اصلِ پوشش قانون است، ما هم قانون‌گذار هستیم، از قانون مراقبت می‌کنیم و مسئله جدیدی پیش نیامده است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قانون که ثابت است و ما قانون حجاب را داریم، اما یک وقت این قانون با گشت ارشاد انجام می‌شود، زمانی با امنیت اخلاقی انجام می‌شود، زمانی با کنترل بیرونی انجام می‌شود، زمانی هم با کنترل درونی انجام می‌شود و همه این موارد شیوه‌های اجرای قانون حجاب است و باید ببینیم کدام یک از شیوه‌ها مناسب است. بله. روش‌ها و شیوه‌ها برای اجرای قانون حجاب تغییر پیدا کرده است.

گفتنی است، اخیراً این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در سخنانی خبر از طرح جدیدی برای عفاف و حجاب داده و تاکید کرده بود که هزینه بدحجابی و بی‌حجابی را در کشور بالا خواهیم برد؛ اظهاراتی که با واکنش‌هایی مواجه شد.

انتهای پیام

کد خبر 10308

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =