کد خبر 8873
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

لطفی:

نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه ای مشخص شد

نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه ای مشخص شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی در نشست امروز خود نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه ای را مشخص کردند.

به گزارش نمایندگان ما، حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز ماده ۴ طرح نقل و انتقال سوابق بیمه ای بین صندوق‌های بازنشستگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: در این ماده که مربوط به تعیین نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه‌ای بود اعضای کمیسیون مصوب کردند که آخرین سود سالیانه اوراق مشارکت یک ساله به عنوان نرخ مبنای انتقال سوابق بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه محاسبه شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در کمیسیون گزارشی را از برنامه‌های خود برای این وزارتخانه به اعضای این کمیسیون ارائه کرد و به سوالات و ابهامات نمایندگان نیز پاسخ داد.

لطفی خاطرنشان کرد: یکی از سوالات نمایندگان از وزیر پیشنهادی درباره دوتابعیتی بودن فرزندان زاهدی‌وفا بود که آقای زاهدی‌وفا با قاطعیت اعلام کرد که من به خودم دوتابعیتی هستم و نه فرزندانم.

انتهای پیام

کد خبر 8873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =