کد خبر 8969
۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

رحمانی:

ما به شخص رای نمی دهیم ما به برنامه، پیشینه و تغییراتشان رای می دهیم

ما به شخص رای نمی دهیم ما به برنامه، پیشینه و تغییراتشان رای می دهیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برای انتخاب وزیر کار بر روی شاخص ها تاکید دارم، گفت: فردی که می خواهد سکاندار مجموعه عظیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با اهمیت و حساس است شود، باید از تجربه کافی؛ توانمندی و کارآمدی برخوردار باشد.

به گزارش نمایندگان ما، فاطمه رحمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص اعلام محمدهادی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ایشان باید بیاید و در مجلس برنامه خود را ارائه کنند و بعد ما پیشینه او را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه ما به شخص رای نمی دهیم، تاکید کرد: ما به برنامه، پیشینه و تغییراتشان رای می دهیم که ان شاءالله ببینیم چه برنامه ای دارند تا بررسی کنیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که زاهدی وفا چند ماهی سرپرستی وزارت کار را بر عهده داشتند، با توجه به عملکرد چند ماهه ایشان نظرتان چیست؟ گفت: هنوز زود است وارد این فضاها شویم، چراکه وزارت کار وزارتخانه معظمی است و به عبارتی سه وزارتخانه در آن ادغام شده اند و بحث کار، تعاون و رفاه را با هم دارد، خصوصا با توجه به بحث اخیر که مقام معظم رهبری سیاست های تامین اجتماعی را ابلاغ فرمودند، بار عظیم این موضوع به این وزارتخانه بر می گردد.

رحمانی در ادامه عنوان کرد: فردی که می خواهد سکاندار این مجموعه عظیم، با اهمیت و حساس شود حتما باید تجربه کافی داشته و توانمند باشد، همچنین باید کارآمدی داشته باشد و این وزارتخانه را بشناسد و بتواند متناسب با ماموریتی که در این وزارتخانه دارد مدیریت کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =