کد خبر 9254
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

احمدی:

وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین را جدی بگیرد

وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین را جدی بگیرد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش نسبت به انتصابات و مدیریت در وزارتخانه حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهد، همچنین باید اجرای سند تحول بنیادین را جدی بگیرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۴ مهرماه) و در تذکر شفاهی، اظهار کرد: وزیر کشور و ریاست جمهوری رفع مشکل پسماند زباله سراوان خواسته به حق مردم گیلان است که باید در اولویت قرار گیرد، همچنین بهسازی محیط تصفیه خانه شیرابه و ... مورد انتظار مردم منطقه است.

وی خطاب به وزیر نیرو، افزود: رفع مشکل رودخانه های حوزه انتخابیه از مطالبات به حق مردم شریف شهرستان رشت است برای رفع دغدغه های مالکین اراضی تحت تصرف وزارت نیرو در اطراف رودخانه های سپیدرود، رستم آباد اقدام نمایید.

نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آقای وزیر نسبت به انتصابات و مدیریت در وزارتخانه حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهید، همچنین باید اجرای سند تحول بنیادین را جدی بگیرید.

احمدی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا خرید تضمینی برنج را برای حفظ تعادل بازار اجرا نمی کنید، حفظ حقوق کشاورزان و مصرف کنندگان از مطالبات جدی ما است.

انتهای پیام

کد خبر 9254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =