کد خبر 2603
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

احمدی:

گیلان جای مدیران پیر، فرتوت و بی انگیزه نیست

گیلان جای مدیران پیر، فرتوت و بی انگیزه نیست

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: بارها به دخانیات کشور و استان تذکر داده ام که گیلان جای مدیران پیر، فرتوت و بی انگیزه نیست.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و هفته وحدت گفت: وزرای کار، رفاه و امور اجتماعی و وزیر صنعت، گیلان محل تاراج عده ای خاص نیست، ما تجارت خوبی از تاراج کارخانه های پوشش، ایران الکتریک، فرش گیلان، کارخانجات ابریشم و دیگر کارخانه های دیگر را داریم لذا چند هفته ای است که بعضی از برند های معتبر مجتمع دخانیت گیلان را به استان های دیگر برده اند همین کار باعث عدم ایجاد اشتغال و پایین آوردن مزایای کارگران شده چرا بهمن کوچک، زیرکا سافت، بهمن سافت، خاک تتون، تولید ذغال را از استان گیلان از مجتمع دخانیات به استان های انتقال داده اید؟

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: بارها به دخانیات کشور و استان تذکر داده ام  که گیلان جای مدیران پیر، فرتوت و بی انگیزه نیست.

وی بیان کرد: ریاست مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور و همه مسئولین چند هفته ای است زباله های شهرستان های رشت و خمام در سطح شهرها و روستا بر زمین مانده اند، به دلیل وعده های بدون عمل مسئولین به مردم شریف سروان بخش سنگر شهرستان رشت که بیش از ۳۵ سال می گذرد و مردم مظلوم سراوان در طول سال های گذشته تا کنون در وضعیت نامناسب بهداشت و مزاحمت مگس ها زندگی می کنند به همین دلیل مدخل ورودی سایت زباله سراوان را مسدود کرده اند لذا از ریاست مجلس، رئیس جمهور و قوه قضاییه درخواست دارم در سطح ملی جلسه ای تشکیل داده و مشکل استان های شمال کشور به ویژه مشکل جاری سایت زباله های سراوان و شهرستان رشت را برای همیشه برطرف کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: وزرای نیرو و کشور و بهداشت و درمان، وضعیت سلامت مردم شهرستان رشت رضایت بخش نیست دو رودخانه از داخل شهر عبور می کند، فاضلاب صنعتی، شهری، بیمارستانی و از همه مهمتر زهره آبه های زباله سراوان که معروف به شیرابه های سراوان را در خود جاری کرده و به مناطقی از جمله پیر بازار، سیاه استخر و فخر عبور و نهایتا وارد زمین کشاورزی و زندگی مردم می شود. تقاضا دارم با جدیت و فوریت این موضوع را در سطح کلان پیگیر و رفع مشکل کنند.

انتهای پیام

کد خبر 2603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =