کد خبر 2608
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

دلخوش:

وزیر نیرو درباره قیمت برق توضیح دهد

وزیر نیرو درباره قیمت برق توضیح دهد

نماینده صومعه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسه ای در رابطه با قیمت برق گفت: دو کمیسیون اصل 90 و انرژی و هیات رئیسه مجلس جلسه ای برگزار کنند تا وزیر نیرو در خصوص پول های اضافه دریافت شده از مردم پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) در تذکری گفت: مسئولان همه مملکت را از دانشگاه امام صادق منصوب می کنند، ما استان ها به جهنم؛ یک موقع دولت از امام زمان این موضوع را نگیرد. امیدواریم دولت از توانمندی استان ها استفاده کند.

وی در تذکر دیگری گفت: در رابطه با قیمت برق باید جلسه ای با مشارکت کمیسیون اصل 90، انرژی و هیات رئیسه مجلس برگزار شود تا وزیر مربوطه در خصوص پول های اضافه دریافت شده از مردم پاسخ دهد.

این نماینده مجلس درباره موضوع تامین قیر گفت: روال تامین قیر در کشور باید تغییر کند، دو روز پیش اعتبار پیش بینی شده برای این موضوع ابلاغ شد و سپس 2 میلیون تومان قیمت قیر افزایش یافت؛ سالانه 2.5 میلیون تن قیر در کشور نیاز است لذا این موضوع باید خارج از سیستم بورس و پالایشگاه های خصوصی پیش بینی شود و نهایتا در قبال آن به پالایشگاه ها نفت و مواد نفتی داده شود. یکی از بهترین راه ها برای خدمت به مردم آسفالت کردن مسیر روستاها و شهرها است.

دلخوش ادامه داد: رهبر انقلاب برای مبارزه در جنگ اقتصادی ضمن دستور تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تذکر دادند که آن ها حق دخالت در امر قانونگذاری را ندارند پس برداشت از تبصره 4 یا برخی از مواردی که نیاز به حکم قانونی دارد به این شورا مرتبط نیست. تعدد جایگاه قانونگذاری نباید وجود داشته باشد زیرا قانونگذاری مربوط به مجلس است.

در پاسخ به تذکر علی نیکزاد نایب رییس مجلس گفت: کمیسیون انرژی در خصوص مساله مربوط به برق جلسه ای گذاشتند تا موضوع بررسی شود همچنین موضوع مرتبط با مساله تامین قیر نیز طی روزهای آینده با حضور مسئولان آینده بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 2608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =