کد خبر 2613
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

جلالی:

حق ماموریت برای سفر خارجی حذف شود

حق ماموریت برای سفر خارجی حذف شود

نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت که حق ماموریت برای افراد خارج از کشور درست نیست ، افراد برای انجام ماموریت با بلیط و هتل رایگان به خارج از مرزها فرستاده می شوند و در ادامه حداقل 15 تا 16 میلیون تومان حق ماموریت می گیرند .

به گزارش نمایندگان ما، حسین جلالی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری شفاهی گفت:در ایام کرونا ضرورت ایجاد دولت کاملا الکترونیکبه خوبی  احساس می شد منتها فقط از 25 درصد این ظرفیت در کل کشور استفاده می شود که باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی در تذکر دیگری دربارت پرداخت حق ماموریت های نجومی به افراد برای انجام ماموریت به خارج از کشور، گفت : حق ماموریت برای افراد خارج از کشور معنای درستی ندارد ، افراد برای انجام ماموریت با بلیط و هتل رایگان به خارج از مرزها فرستاده می شوند و در ادامه حداقل 15 تا 16 میلیون تومان حق ماموریت می گیرند . باید برای ماموریت افراد در خارج از کشور برنامه مشخصی داشته باشیم ،از مسئولان امر می خواهم این موضوع را پیگیری کنند تا حداقل حق ماموریتی وجود نداشته باشد یا کاهش پیدا کند.

نماینده رفسنجان در تذکری دیگر گفت: مساله دیگر مربوط به صادرات خشکبار است، صادرات خشکبار که 5 میلیارد دلار می شود که در قالب پیمان سپاری ارزی و در قالب ارز نیمایی است که فاصله آن تقریبا 4 الی 5 تومان می شود ، این مساله برای کشاورز و تولید کننده و صادرکننده خسارت بار است لذا باید این ان را پیگیری کرد که در قالب پیمان ارزی نباشد.

جلالی اضافه کرد: کشاورزی در مناطق کویری به دلیل نبود آب در حال نابودی است لذا خواهشمندم بحث آبیاری نوین و کشاورزی مکانیزه در باغات پسته رفسنجان که در حال نابودی است جدی گرفته شود، همچنین بحث اراضی ملی جدی است و باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام 

کد خبر 2613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =