کد خبر 9426
۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

حسن‌پور در گفتگو با نمایندگان ما: 

به زودی گزارش تحقیق و تفحص از بورس نهایی می‌شود

به زودی گزارش تحقیق و تفحص از بورس نهایی می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: زمان زیادی تا نهایی شدن گزارش تحقیق و تفحص از سازمان بورس باقی نمانده است و به زودی اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان بورس این گزارش را جمع‌بندی می‌کنند.

شهباز حسن‌پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از سازمان بورس، اظهار داشت: این تحقیق و تفحص درباره وضعیت بورس در دولت گذشته است، چرا که در آن مقطع بسیاری از مردم سرمایه‌های خود را وارد این بازار کردند و ضرر کردند.  

وی بیان کرد: زمان زیادی تا اتمام و نهایی شدن گزارش تحقیق و تفحص از سازمان بورس باقی نمانده است و به زودی اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان بورس این گزارش را جمع‌بندی می‌کنند.  

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق گفته اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان بورس، این سازمان با هیئت تحقیق و تفحص کننده همکاری لازم را نمی‌کند و اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار نمی‌دهد.  

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توجه ویژه‌ای به این مسئله دارد چرا که یکی از مطالبات اصلی مردم از ما آن است که تخلفات سازمان بورس شناسایی و به آن رسیدگی شود.  

حسن‌پور تاکید کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید به دنبال جبران خسارت وارد شده به مردم در بورس باشند.

انتهای پیام

کد خبر 9426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =