کد خبر 9513
۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

مقصودی:

باید تغییراتی در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد

باید تغییراتی در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه های خوبی ارائه کرده است، به خصوص اینکه شاهد بازخورد خوبی بعد از اعلام شرکت‌های وارد کننده خودرو بوده‌ایم. البته باید تغییراتی در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد.

به گزارش نمایندگان ما، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست علنی مجلس برای بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در هفته پیش رو، گفت: شخصا با ابقای وزیر صمت موافق هستم چرا که این استیضاح را در شرایط کنونی کشور درست نمی‌دانم، از سویی اولویت کشور استیضاح «فاطمی امین» نیست.

وی با بیان اینکه «فاطمی امین» فردی سالم، انقلابی و تحولگرا است، ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه خوبی ارائه کرده است، به خصوص اینکه شاهد بازخورد خوبی بعد از اعلام شرکت‌های وارد کننده خودرو بوده‌ایم. البته باید تغییراتی در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس پیش بینی کرد: با توجه به صبحت‌هایی که با سایر نمایندگان داشته‌ام، فضای مجلس را فضای استیضاح نمی‌دانم و وزیر صمت مجددا از مجلس رای اعتماد می‌گیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: «فاطمی امین» فردی توانمند، سالم و پاکدست است که باید تحولاتی در وزارتخانه ایجاد کند، از این رو لازم می دانم فرصتی دیگر به ایشان بدهیم تا کار خود را پیش ببرد.

انتهای پیام

کد خبر 9513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =