کد خبر 8959
۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

عباس‌پور در گفتگو با نمایندگان ما:

خبری از تفکیک وزارت صمت نیست/ تشریح آخرین وضعیت استیضاح «فاطمی‌امین»

خبری از تفکیک وزارت صمت نیست/ تشریح آخرین وضعیت استیضاح «فاطمی‌امین»

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت تفکیک وزارت صمت و تقاضای استیضاح فاطمی‌امین مطرح کرد.

روح الله عباس‌پور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت ارائه لایحه تفکیک وزارت صمت به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دولت چند ماه پیش اعلام کرد که لایحه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت را به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌دهد.

وی متذکر شد: در واقع، چند ماه پیش که بحث استیضاح وزیر صمت در مجلس مطرح شد، دولت اعلام کرد که به دنبال تفکیک وزارت صمت است و مجلس فعلاً تقاضای استیضاح فاطمی امین را در صحن علنی مجلس بررسی نکند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز خبری از ارائه لایحه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی نیست.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته ناگفته نماند که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز موافق تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی نیستند.

عباس‌پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورتی که دولت در روزهای آینده موضوع تفکیک وزارت صمت را تعیین تکلیف نکند، آیا ممکن است که متقاضیان استیضاح مجدداً بحث استیضاح وی را دنبال کنند، گفت: نمی‌دانم، اما تا این لحظه ندیدم که متقاضیان استیضاح فاطمی امین مجدداً دنبال به جریان انداختن طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت باشند.

انتهای پیام

کد خبر 8959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =