کد خبر 9567
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

فرزانه:

هیچ برنامه فعالی برای مقابله با شایعه سازی معاندان و عوامل استکبار جهانی نداریم

 هیچ برنامه فعالی برای مقابله با شایعه سازی معاندان و عوامل استکبار جهانی نداریم

نماینده مردم نور و محمودآباد درمجلس گفت: با توجه به فضای ملتهب کشور، هیچ برنامه فعالی برای مقابله با شایعه سازی معاندان و عوامل استکبار جهانی نداریم.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد درمجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) و در نطق میان دستور خود گفت: به روح امام (ره) و شهیدان مدافع حرم، مدافعان سلامت، امنیت و وطن و شهدای حرم مطهر احمدبن موسی(ع) و همچنین سیدالشهدا سردارحاج قاسم سلیمانی درود می فرستم.

وی مطرح کرد:سیزدهم آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی و ۱۴ آبان روز مازندران را گرامی می دارم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به نوجوانان و جوانان کشور ادامه داد:امروز می خواهم با نوجوانان و جوانان عزیزکشورمان که به فرموده امام عزیز امیدهای اینده کشور هستند دردو دلی داشته باشم؛ جوانان عزیز؛ از آن روزی که انقلاب اسلامی و مردمی ما پیروز و دست ابرقدرت های زورگو و متجاوز از کشور قطع و پای برمنافع نامشروع آنان گذاشته شد؛ سعی داشتندتا با استفاده از آشوب های خیابانی، کودتا جنگ تحمیلی و تحریم مالی انقلاب شکوهمند مردمی را به مانند انقلاب مشروطه و نهضت ملی کردن صنعت نفت، از پا دربیاورند ولی تا الان با توجه به عنایات الهی و نگاه حضرت ولیعصر(عج) به این کشور و همچنین خون پاک جوانانی که پای این انقلاب آبیاری شده است؛ موفق نشده اند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد:آنچه با عنوان تجربه می توان ازآن درس گرفت؛ این است که قدرت های نامشروع جهانی در طول نزدیک به ۴۴ پس از انقلاب، تلاش کردند، در همه آشوب های خیابانی از احساسات و عدم آشنایی جوانان از تصمیمات پشت پرده استکبار جهانی سواستفاده کنند.

ولی الله فرزانه مطرح کرد: در سال های اولیه انقلاب بعضی از گروه های منحرف و منافق تحت عنوان مبارزه با آمریکا و با استفاده از از احساسات و عدم آگاهی حجمعی از جوانان و حتی نوجوانان را جذب کردند و میلیشیا تشکیل دادند و جوانان را درمقابل انقلاب قرار دادند و فضا را مثل این ایام مسموم کردند که افشاگری بزرگان انقلاب نه تنها فایده نداشت؛ بلکه برخی مواقع اثر معکوس داشت.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه در اغتشاشات اخیر هم نخ نما است؛ این است که می خواهند یک بار دیگر تجربه سال های اوایل انقلاب و مقاطع مختلف انقلاب را در آشوب های خیابانی تکرار کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران، خطاب به جوانان کشور خاطرنشان کرد: جوانان عزیز؛ شعار "زن، زندگی، آزادی" یک شعار انحرافی است که توسط عوامل استکبار جهانی طراحی شده است تا تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم کشورمان را تحت شعاع قرار دهند. امروز مطالبه مردم ما رفع تحریم، بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای جوانان و اصلاح ساختار اداری کشور است.

وی با بیان اینکه طرف دیگر اغتشاشات اخیر را باید بی توجهی مسولان به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درخصوص مدیریت فضای مجازی به نفع ارزش های ملت بدانیم، تاکید کرد: رهبرمعظم انقلاب قوی شدن در فضای مجازی برای کشور را حیاتی می دانستند و فرمودند؛ فضای مجازی حاکم بر زندگی انسان ها در همه دنیا است و قوت در این زمینه حیاتی است. ایشان در جای دیگر هم فرمودند؛ دشمن از لحاظ  فضای مجازی آرایش جنگی گرفته و ملت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: رهبرمعظم انقلاب  در سال های گذشته بر شگردهای فعال دشمن در فضای مجازی تذکر دادند و فرمودند  که دشمن قصد دارد از طریق فضای مجازی مردم را با نظام و انقلاب مواجهه نمایند. تشکیل هیئت های اندیشه ورز و ساماندهی جوانان در قالب افسران جنگ نرم را پیشنهاد دادند؛ اما متاسفانه مهمترین و اصلی ترین تذکرات مقام معظم رهبری در مباحث فضای مجازی مورد  بی توجهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد:این ایام هم که کشور با استناد از ابزار ماهواره ای و شایعه سازی در فضای مجازی ملتهب شده است؛ هیچ برنامه فعالی برای مقابله با شایعه سازی دشمنان و معاندان و عوامل استکبار جهانی نداریم.

فرزانه ادامه داد:این مقطع؛  نیروی انتظامی همان داستان هم پیاز و هم فَلَک است؛ در میدان و فضای حقیقی شهید می دهند و در فضای مجازی متهم می شوند. با اینکه پلیس در اختیار نیروی انتظامی است متاسفانه در مقابل شایعه سازی دشمنان  که در قالب کلیپ های مختلف برای تحریک احساسات مردم بویژه جوانان و نوجوانان به جامعه عرضه می شود؛ منفعل یا پاسخ دیر هنگام و بی اثر می دهند.

ولی الله فرزانه تاکید کرد: اگر این کلیپ ها صحیح است؛ با عوامل اجرایی بی تدبیر هزینه زای آن برخورد شود؛ و به مردم معرفی کنید و اگر صحت ندارد با دقت و جرات پاسخ منطقی  وعقلانی ارائه دهید.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور مطرح کرد: آقای رئیس  جمهور؛ نزدیک به دو ماه است که اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران رهاشده و حتی سرپرست هم ندارد. میلیاردها تومان اعتبار آن تا لحظات آخر و در مهلت قانونی جذب نشده بود؛ این در حالی است که زمین های ورزشی که جوانان روستایی با چنگ و دندان گرفته و در اختیار دارند؛  منتظر چند ریال اعتبار برای تجهیز ورزشگاه ها و باشگاه ها است. ورزشگاه "رستم رود" از شهرستان نور با حدود ۸ میلیارد تومان هزینه، سال های سال است که رها شده و مورد بی توجهی قرار گرفته است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خاطرنشان کرد:آقای رئیس جمهور؛ چندین اداره کل در استان مازندران با سرپرستی و یا شایعه تغییر مدیران با بی انگیزگی اداره می شود که به نفع مردم، دولت و نظام نیست.

انتهای پیام

کد خبر 9567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =