کد خبر 15170
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

کاظمی:

سفرهای رئیس‌جمهور خنثی‌کننده سیاست جبهه استکبار برای انزوای ایران است

سفرهای رئیس‌جمهور خنثی‌کننده سیاست جبهه استکبار برای انزوای ایران است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بهترین راه برای شکستن سیاست جبهه استکبار برای انزوای جمهوری اسلامی ایران گسترش روابط با سایر کشورهاست که سفرهای رئیس جمهور به نقاط مختلف دنیا نیز در این راستا است.

به گزارش‌نمایندگان، حمیدرضا کاظمی نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آفریقا و با تاکید بر دیپلماسی خارجی فعال دولت سیزدهم بیان کرد: اینکه استکبار جهانی و به ویژه آمریکا به دنبال محدود کردن و منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هستند، شکی نیست. بهترین راه شکستن این فضای ایجاد شده توسط جبهه استکبار، گسترش تعاملات با سایر کشورهای دنیا است.

وی در ادامه اظهار کرد: تعامل با کشورهای دنیا و کشورهای منطقه سبب می شود تا فضایی که جبهه استکبار در تلاش است ایجاد کند، شکسته شود. سفر رئیس جمهور به کشورهای مختلف مانند آمریکای لاتین و یا قاره آفریقا و یا آسیا می تواند کمک به برون رفت از فضای انزوایی باشد که استکبار آن را به وجود آورده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر تقویت ساختارهای اقتصادی کشور و تعامل با دنیا و تغییر فضای ایجاد شده توسط  استکبار جهانی مهم ترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به کشورهای مختلف است. از نظر بنده سفر رئیس جمهور به آفریقا و تعامل اقتصادی با دنیا آثار خوبی در ابعاد مختلف بر جای خواهد گذاشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام 

کد خبر 15170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =