کد خبر 9730
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

فاضلی:

پاسداری از عزت بانوان تا مرز جان افتخار فرهنگ اصیل بلوچستان است

پاسداری از عزت بانوان تا مرز جان افتخار فرهنگ اصیل بلوچستان است

نماینده مردم سراوان در مجلس خواستار برقراری آرامش و امنیت جان مردم در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت: نمایندگان مجلس از روز اول حادثه شوم ۸ مهر تاکنون در حال پیگیری موضوع تا اجرای عدالت هستند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۸ آبان ماه) و در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه در فرهنگ اصیل بلوچستان پاسداری از عزت بانوان تا مرز جان افتخارآفرین است، گفت: اقدام غیرقانونی مسئولی در چابهار و عدم اقدام قانونی و به موقع مسئولان سبب نگرانی و خشم مردم شد و فرصت را برای کسانی به وجود آورد که آرامش و توسعه بلوچستان را برنمی تابند.

وی تصریح کرد: آن ها با هدف گیری مکان مقدس نماز جمعه و طعمه قراردادن جمعی از نمازگذاران باعث وقوع حادثه شوم ۸ مهر و جان باختگان جمع کثیری شدند که تعداد کثیری از آن ها بی گناه بودند.

نماینده مردم سراوان در مجلس افزود: نمایندگان از روز اول حادثه تاکنون از مرکز استان تا پایتخت در حال پیگیری موضوع و اجرای عدالت هستند تا جبران خسارت دیدگان شود و همچنین خواستار آرامش هستند.

فاضلی ادامه داد: از مسئولان امنیتی، سیاسی و انتظامی می خواهیم حفظ آرامش و امنیت جان مردم را داشته باشند چرا که مردم خوب استان خواهان آرامش هستند و توسعه در آرامش و امنیت است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: به یاد داشته باشید فرزند، پدر، مادر و خواهر به داغ نشسته همیشه داغدار است چرا که خانواده اش باز نمی گردد.

انتهای پیام

کد خبر 9730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =