کد خبر 976
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

محسنی بندپی:

نمایندگان اوج همکاری با دولت را برای رفع مشکلات مردم نشان دادند

نمایندگان اوج همکاری با دولت را برای رفع مشکلات مردم نشان دادند

نماینده نوشهر با اشاره به تایید 95 درصدی وزرای پیشنهادی از سوی مجلس گفت: نمایندگان در دوران چند ماهه فعالیت دولت سیزدهم اوج همکاری را برای رفع مشکلات مردم نشان دادند و عملا قوه مجریه هیچ بهانه‌ای برای تأخیر امور و کار نکردن ندارد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد علی محسنی بندپی نماینده نوشهر، درباره همراهی مجلس با دولت برای رفع مشکلات اظهار داشت: مجلس یازدهم بیشترین همکاری را با دولت سیزدهم در این چند ماه داشته و مصداق آن درباره رأی اعتماد نمایندگان به 18 وزیر پیشنهادی دولت به مجلس از 19 وزیر بود؛ به عبارت دیگر حدود 95 درصد وزرای پیشنهادی دولت تأیید شدند که این میزان تأیید بی‌سابقه است.

نماینده نوشهر در مجلس تصریح کرد:‌ مجلس یازدهم در دوران چند ماهه فعالیت دولت سیزدهم اوج همکاری را برای رفع مشکلات مردم نشان داد و عملا قوه مجریه هیچ بهانه‌ای برای تأخیر امور و کار نکردن ندارد.

محسنی‌بندپی گفت: رئیس‌جمهور چند روز گذشته سرپرستی را برای وزارت آموزش پرورش مشخص کردند که امیدواریم با توجه به حساسیت این وزارتخانه هر چه سریع‌تر فردی با دانش و تجربه کافی سکان‌دار این وزارتخانه که رکن توسعه در هر کشوری محسوب می‌شود را معرفی کنند تا در اسرع وقت مجلس نسبت به تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش اقدامات لازم را صورت دهد تا بتوانیم قدم‌های خوبی برای همگان برداریم.

منبع: فارس

انتهای پیام

کد خبر 976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =