کد خبر 9775
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

رضایی:

حضور بازرسان آژانس در کشورمان نشان دهنده شفافیت اقدامات هسته ای ایران است

حضور بازرسان آژانس در کشورمان نشان دهنده شفافیت اقدامات هسته ای ایران است

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: موافقت ایران با سفر بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان دهنده شفافیت و صلح آمیز بودن اقدامات هسته ای ایران است.

به گزارش نمایندگان ما، علی رضائی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در خصوص موافقت کشورمان با حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کشورمان اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده حسن نیت و شفافیت جمهوری اسلامی در مسیر فعالیت هسته ای است.

وی افزود: اقدامات توسعه ای کشورمان در مسیر صلح آمیز است و ادعاهای سیاسی علیه برنامه هسته ای کشورمان بی اساس و بدون پشتوانه کارشناسی است و متاسفانه آژانس نیز همواره اسیر فشار های قدرت های خارجی و استکباری شده است و نتوانسته رویکرد مستقل و کارشناسی خود را حفظ کند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده صلح آمیز از دانش هسته ای ایده اصلی فعالیت های کشورمان است و بارها مجامع بین المللی بر این موضوع صحه گذاشتند که ایران بر اساس توافقات و قوانین بین المللی در حال توسعه دانش بومی خود است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به مسیر اصلی خود یعنی اقدامات فنی و کارشناسی بازگردد و ادعاها سیاسی را رها کند همکاری های ایران قطعاً توسعه خواهد یافت اما تداوم رفتار سیاسی تحت تاثیر کشورهای استکباری هم به چهره آژانس لطمه خواهد زد و هم به مسیر همکاری های ایران آسیب خواهد زد.

انتهای پیام

کد خبر 9775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =