کد خبر 9850
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

در نشست علنی امروز؛

رضاخواه از توضیحات وزیر ارتباطات قانع شد/ فرصت سه ماهه به زارع پور برای رفع مشکلات کسب و کارهای اینترنتی

رضاخواه از توضیحات وزیر ارتباطات قانع شد/ فرصت سه ماهه به زارع پور برای رفع مشکلات کسب و کارهای اینترنتی

نماینده مردم تهران در خانه ملت از توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدامات این وزارتخانه برای توسعه شبکه ملی اطلاعات به صورت مشروط قانع شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی سوال ملی مجتبی رضاخواه، احمد امیرآبادی فراهانی و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدامات این وزارتخانه برای توسعه شبکه ملی اطلاعات مطرح شد که نهایتا نماینده مردم تهران به نمایندگی از سوال کنندگان از توضیحات زارع پور به صورت مشروط قانع شد.

رضاخواه گفت: از وزیر ارتباطات و اطلاعات می خواهم ظرف مدت ۳ ماه مشکلات کسب وکارهای اینترنتی را برطرف کرده و شرایطی را فراهم کنند تا این کسب و کارها بتواند در شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان های داخلی فعالیت کنند.

روح اله عباس پور در تشریح سوال مجتبی رضاخواه، احمد امیرآبادی فراهانی و ۷۴ نفر از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات محور سوال نمایندگان بوده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اجرای ماده ۲۰۷ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی سوال فوق در جلسه رسمی مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ و همچنین ۹ آبان سال جاری با حضور اعضای کمیسیون، نمایندگان سوال کننده و وزیر مربوطه مطرح و پس از استماع نظرات طرفین و نظر به عدم اقناع نمایندگان سوال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داد.

انتهای پیام

کد خبر 9850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =