کد خبر 9857
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

گودرزوند:

آموزش و پرورش پیگیر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان باشد

آموزش و پرورش پیگیر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان باشد

نماینده مردم رودبار در مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست تا پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۲۴ آبان ماه) و در تذکر شفاهی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و اهتزاز پرچم ایران در رقابت های جام جهانی گفت: انتظار می رود وزیر ورزش و جوانان به هیات های ورزشی شهرستان ها که منابع مالی ندارند نیز توجه کند.

وی هفته کتابخوانی را تبریک گفت و از وزرای فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش خواست به کتابخانه های کشور توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی اقدام سریع درخصوص اتمام پروژه های راه های حوزه انتخابیه داشته باشد، قول هایی در این زمینه داده اما اقدام عملی صورت نگرفته، همچنین وزیر آموزش و پرورش پیگیر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان این قشر پرورش دهنده کشور باشد. از سوی دیگر وزیر نفت هر چه سریعتر گازرسانی به حوزه انتخابیه را در دستور کار قرار دهد که این موضوع ساخت و ساز اقتصاد منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

گودرزوند تاکید کرد: وزیر امور اقتصادی به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند، در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

انتهای پیام

کد خبر 9857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    جای تاسف هست که با گذشت 14 ماه هنوز پاداش پایان خدمت پرداخت نشده