کد خبر 9880
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

جدی:

قیمت کارخانه‌ای خودرو نباید افزایش یابد/ به گفته وزیر صمت واردات خودرو تا اواخر بهمن امسال اجرایی می‌شود

قیمت کارخانه‌ای خودرو نباید افزایش یابد/ به گفته وزیر صمت واردات خودرو تا اواخر بهمن امسال اجرایی می‌شود

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست مشترک اعضای کمیسیون متبوعش با وزیر صمت، گفت: آقای فاطمی امین وعده داد که تا اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه خودرو وارد کشور شود.

به گزارش نمایندگان ما، علی جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع با وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این جلسه موضوع خودرو، سازوکار واردات آن و آئین نامه مربوط به عرضه خودرو در بورس مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تاکید نمایندگان بر ضرورت واردات خودرو در سال جاری، وزیر صمت وعده داد که خودرو تا اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه وارد کشور شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس اضافه کرد: همچنین در این جلسه ما تاکید کردیم که قیمت کارخانه‌ای خودرو افزایش نیابد زیرا دولت معتقد است که نرخ ارز کاهش می‌یابد بنابراین چرا قیمت خودرو با توجه به نرخ دلاری که کاهشی خواهد شد، نباید رشد داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بررسی وضعیت سامانه‌ جامع تجارت را یکی از دیگر موارد رسیدگی شده برشمرد و ادامه داد: با این سامانه مسیر تولید، توزیع، واردات و... قابل رصد است.

انتهای پیام

کد خبر 9880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    وزیر نوری وزیر صمت از پارسال تا حالا همین دو تا چقدر دروغ گفتند به معلمان و ملت در مورد رتبه بندی فوق العاده ها،خودرو در روایات شیعه دروغگو دشمن خداست ای دشمنان خدا دست از دروع بردارید