کد خبر 9918
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

ایری:

گرانی و عدم ثبات در نرخ بلیط هواپیما موجب نارضایتی مردم شده است

گرانی و عدم ثبات در نرخ بلیط هواپیما موجب نارضایتی مردم شده است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه گرانی و عدم ثبات در نرخ بلیط هواپیما موجب نارضایتی مردم شده است گفت:سازمان هواپیمایی باید با دقت به عملکرد شرکت‌های هواپیمایی نظارت کند تا بی نظمی و تخلف به امری عادی تبدیل نشود.

به گزارش نمایندگان ما، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی بلیط پروازهای داخلی گفت: علی رغم اینکه کمیسیون عمران مجلس بارها و بارها با وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور در خصوص ساماندهی نرخ بلیط هواپیما جلسه برگزار کرده کماکان شاهد افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی و عدم ثبات در نرخ بلیط هواپیما موجب نارضایتی مردم شده است، افزود: وضعیت ناوگان هوایی کشور در شرایط نامطلوبی قرار داشته و اینکه هزینه نگهداری هواپیماها به دلیل نوسانات اقتصادی افزایش پیدا کرده قابل درک است و کمیسیون نیز همواره کمک‌رسان شرکت‌های هواپیمایی در این حوزه بوده است. اما افزایش بلیط خارج از قوانین، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: سازمان هواپیمایی باید با دقت به عملکرد شرکت‌های هواپیمایی نظارت کند تا بی نظمی و تخلف به امری عادی تبدیل نشود. هرچند متاسفانه مشخص نیست این سازمان دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد ‌که تا این میزان شاهد بی نظمی در عملکرد ایرلاین‌ها در تعیین نرخ بلیط و در زمان پروازها هستیم. داشتن پروازی بدون دردسر، بدون تاخیر و با قیمت منطقی حق ابتدایی شهروندان است، لذا نباید برای اجرای هر قانون و مدیریت هر سازمان و ارگانی به دنبال مسئولان بدویم و تذکر دهیم تا کاری درست انجام شود.

انتهای پیام

کد خبر 9918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =