کد خبر 9930
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

حیدری خبر داد

بررسی حوادث تروریستی ایذه و اصفهان در کمیسیون امنیت ملی مجلس/ تمام شواهد و مدارک به مجلس ارائه می‌شود

بررسی حوادث تروریستی ایذه و اصفهان در کمیسیون امنیت ملی مجلس/ تمام شواهد و مدارک به مجلس ارائه می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی حوادث تروریستی ایذه و اصفهان در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی حوادث تروریستی ایذه و اصفهان در این کمیسیون خبر داد.

وی گفت: درخواست شده است در روزهای آینده تمام شواهد و مدارک مورد نیاز از این حمله تروریستی به کمیسیون ارائه شود تا مشخص شود چه کسی یا کسانی پشت این حادثه تروریستی بودند و همچنین مشخص شود چه عاملی باعث وقوع چنین حادثه دلخراش شده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر مشخص شود که پشت این ماجرا کشورهای فرامنطقه ای و منطقه ای از جمله سعودی ها هستند قطعا انتقام این خون های بی گناه را از آن ها خواهیم گرفت؛ زیرا این کشورهای نمی توانند اقدامات ضد امنیتی علیه ایران انجام دهند و سپس در آرامش قرار بگیرند.

حیدری تصریح کرد: دیروز اعلام شد که تعدادی از تروریست هایی که در حادثه ایذه دست داشتند و قصد فرار داشتند در مرز ماکو دستگیر شده اند و آمران و عاملان نهایی آن ها در حال شناسایی توسط نیروهای اطلاعاتی اند تا مبدا اصلی آن ها از بیخ خشکانده شود.

به گزارش تسنیم، در جریان تجمعاتی که پس از فراخوان رسانه‌های ضدانقلاب در روز ۲۵ آبان منتشر کرده بودند صورت گرفت در حوالی بازار ایذه، سرنشینان دو موتورسیکلت با نزدیک شدن به جمعیت، مردم و مأموران پلیس را به رگبار بستند و متواری شدند.   در این حادثه ۷ تن از جمله کیان پیرفلک پسر ۹ ساله ایذه ای جانشان را از دست دادند.

انتهای پیام

کد خبر 9930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =