کد خبر 9957
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

شریعتی:

برنامه ریزی موثری در جهت رشد تولید و اشتغال استان کرمان صورت گیرد

برنامه ریزی موثری در جهت رشد تولید و اشتغال استان کرمان صورت گیرد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت:برنامه ریزی موثری در جهت رشد تولید و اشتغال استان کرمان صورت گیرد.

به گزارش نمایندگان ما، عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان  و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: باید در اجرای مصوبات سفر وزیر اقتصاد و دارایی سرعت بخشیده شود.

وی با اشاره به سرمازدگی و سایر خسارات طبیعی وارده به بخش کشاورزی گفت: باید فورا مسائل بانکی مردم سامان داده شود به گونه ای که در سال آینده تحولی در بخش کشاورزی مخصوصا پسته در استان رقم خورد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بر لزوم مانع زدایی از سرمایه گذاری و موانع راه سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: می طلبد برنامه ریزی در این زمینه داشته باشیم تا سرمایه گذاران به یکی از بازوان رونق اقتصادی استان تبدیل شوند.

شریعتی بیان کرد: منطقه کوهبنان تنها در گیر و دار اکتشاف و مزایده معدنی بوده و کار عملیاتی انجام نشده و مصوبات شورای معادن در این خطه باید اجرایی شوند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس بیان کرد: مساله بازگشت ۱۵ درصدی حقوق دولتی معادن به مناطق مربوطه فقط عنوان می شود. آیا مردمی که در جوار معادن و این کارخانجات هستند، از توسعه اقتصادی و فرهنگی و ... برخوردار هستند؟. مردم این مناطق هنوز آثاری در این مورد مشاهده نکرده اند.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم این جلسات خروجی داشته باشد، تصریح کرد: باید برنامه ریزی موثری در جهت رشد تولید و اشتغال استان صورت گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 9957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =