کد خبر 10026
۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

محبی نجم آبادی در گفتگو با نمایندگان ما مطرح کرد

جزئیات جدید از طرح ساماندهی کارکنان دولت/ از نیروهای شرکتی آزمون گرفته می‌شود

جزئیات جدید از طرح ساماندهی کارکنان دولت/ از نیروهای شرکتی آزمون گرفته می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات طرح ساماندهی کارکنان دولت ارائه داد.

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار داشت: بر اساس این طرح، قرار است نوع قرارداد نیروهای شرکتی، حجمی و نیروهایی که با واسطه در ادارات دولتی کار می‌کنند، تبدیل به قرارداد کار معین شود.

وی با بیان اینکه این اتفاق یعنی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اتفاق خواهد افتاد، گفت: قرار است حدود سه بار از کارکنان شرکتی ادارات دولتی در حوزه تخصصی آزمون داخلی گرفته شود و نوع قرارداد آنان تبدیل به کار معین شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوعاتی که مطرح کردم، مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت است و باید در صحن مجلس هم مورد بررسی دقیق قرار و پیشنهادات نمایندگان مجلس هم درباره آن اخذ شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که این طرح بار مالی دارد، باید از سوی دولت مورد پذیرش قرار گیرد و سپس این طرح در دستورکار صحن مجلس قرار گیرد.

محبی نجم آبادی تاکید کرد: این موضوع اهمیت زیادی دارد و در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم تصویب شده است و فکر می‌کنم که پیش از پایان سال این طرح در صحن علنی مجلس هم بررسی و تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

کد خبر 10026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =