کد خبر 10114
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

شریعتی:

گزارشی از اقدامات نیروی دریایی ارتش به کمیسیون انرژی ارائه شد

گزارشی از اقدامات نیروی دریایی ارتش به کمیسیون انرژی ارائه شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در جلسه امروز این کمیسیون و ارائه گزارش پیرامون اقدامات نیروی دریایی ارتش با محوریت حوزه انرژی خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جلسه امروز این کمیسیون بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون انرژی به مناسبت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند. هم گزارشی از اقدامات نیروی دریایی ارتش با محوریت حوزه انرژی به اعضای کمیسیون ارائه کردند و هم برخی از نیازمندی هایی که این نیرو در حوزه سوخت رسانی به تجهیزات دو ادوات خود داشتند مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه بر اهمیت سواحل مکران تاکید شد که نیروی دریایی ارتش در آنجا حضور جدی دارد و برخی از زیرساخت ها را در آنجا ایجاد کرده و ایجاد برخی زیرساخت های دیگر نیز نیازمند یک عزم ملی است.  از سوی دیگر بابت اینکه ظرفیت توسعه صنعتی و توسعه نیروی انسانی در منطقه مکران می تواند چقدر کمک به منافع اقتصادی و امنیتی کشور بحث هایی صورت گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد در آینده نزدیک هیاتی از کمیسیون انرژی به این منطقه سفر داشته و بازدیدی از کلیت این منطقه داشته باشند. در این سفر از تجهیزات و تاسیسات نیروی دریایی ارتش نیز بازدید به عمل خواهد آمد. مجلس سعی می کند تا جایی که امکان دارد در تدوین برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ به نیروی دریایی ارتش به ویژه در حوزه انرژی کمک کند.

انتهای پیام

کد خبر 10114

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =