کد خبر 10260
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

درخشان در گفتگو با نمایندگان ما:

مردم باید با خواسته خودشان به سمت ارزش‌هایی مانند حجاب بروند

مردم باید با خواسته خودشان به سمت ارزش‌هایی مانند حجاب بروند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: مردم ما ارزش‌های اسلامی و دینی را می‌شناسند و مردم باید خودشان با علاقه و رغبت و خواسته خودشان به سمت مسائلی چون حجاب و سایر مسائل دینی و اسلامی بروند.

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، در واکنش به اظهارات اخیر حسین جلالی مبنی بر اینکه از دو هفته آینده طرح حجاب و عفاف اجرا می‌شود و هزینه بدحجابی را بالا می‌بریم، گفت: بنده حقیقتا صحبت‌های نماینده مردم رفسنجان درباره طرح عفاف و حجاب را نشنیدم و اطلاع ندارم که بر چه اساسی این مباحث را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه ما در شرایط فعلی جامعه نیاز داریم که شرایط کشور را کنترل کنیم، گفت: ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و مردم ما ارزش‌های اسلامی و دینی را می‌شناسند و مردم باید خودشان با علاقه و رغبت و خواسته خودشان به سمت مسائلی چون حجاب و سایر مسائل دینی و اسلامی بروند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده معتقدم که ما باید مطابق با ارزش‌های اسلامی و انسانی و خواسته‌های نسل‌های مختلف کشور حرکت کنیم.

درخشان تاکید کرد: نسل‌ جدید باید با ارزش‌های اسلامی و دینی بیشتر آشنا شوند، اما باید طوری حرف بزنیم و عمل کنیم و موضع گیری کنیم که باعث نتیجه معکوس در جامعه نشود.

انتهای پیام

کد خبر 10260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =