کد خبر 10335
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

محمدبیگی مطرح کرد

پیگیری تقویت و گسترش دیپلماسی سلامت و تبادل و پذیرش دانشجویان بین کشورهای حاضر

پیگیری تقویت و گسترش دیپلماسی سلامت و تبادل و پذیرش دانشجویان بین کشورهای حاضر

رئیس کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت که به همراه جمعی از مسئولان وزارت بهداشت در اجلاس سلامت الکترونیک با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی و با هدف تبادل نظر ملل مختلف در کشور ازبکستان شرکت کرده از پیگیری تقویت و گسترش دیپلماسی سلامت و تبادل و پذیرش دانشجویان بین کشورهای حاضر در این اجلاس خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و رئیس کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان وزارت بهداشت در اجلاس سلامت الکترونیک با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی و با هدف تبادل نظر ملل مختلف در کشور ازبکستان شرکت کرد.

در این سمینار تخصصی انتقال تجربیات کشورهای ایران، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، قزاقستان، ترکمنستان، نروژ و آلمان در راستای سلامت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت و در دو روز ابتدایی این کنفرانس مسائل مربوط به کشورهای آسیای میانه مطرح و در دو روز پایانی نیز تجربیات کشور ایران و آلمان در حوزه سلامت الکترونیک در اختیار کشورهای حاضر در اجلاسیه قرار گرفت.

فاطمه محمدبیگی با اشاره به سخنان خود در این اجلاسیه، گفت: کشور ایران در تلاش است در این کنفرانس  تجربیات خود را در حوزه سلامت الکترونیک در اختیار کشورهای منطقه قرار دهد و تجارب ایران در این حوزه می‌تواند الگوی کشورهای منطقه باشد؛ بی تردید ما نیز از تجربیات جدید کشورهای حاضر در این اجلاسیه بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: تقویت و گسترش دیپلماسی سلامت و فعالیت‌های مشترک تله مدیسین، سلامت الکترونیک و گردشگری سلامت همچنین تبادل و پذیرش دانشجویان بین کشورهای حاضر در اجلاسیه ازبکستان در حال پیگیری است.

دیدار با سفیر ایران در کشور ازبکستان، معاون وزیر بهداشت و رئیس مرکز اورژانس ازبکستان و بازدید از بیمارستان ملی تاشکند از جمله برنامه های محمدبیگی در سفر به ازبکستان بود.

انتهای پیام

کد خبر 10335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =