کد خبر 10408
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

نقدعلی در نطق میان دستور:

کشف حجاب جلوی قانون ایستادن و تخلف است/ برای این قصه باید تدبیر کرد

 کشف حجاب جلوی قانون ایستادن و تخلف است/ برای این قصه باید تدبیر کرد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: کشف حجاب خلاف قانون است و جلوی قانون ایستادن تخلف است و برای این قصه باید تدبیر کرد لذا شخصی که بر مردم سلاح کشیده است و احیانا مردم را به قتل رسانده است و قوه قضاییه در اقدامی مطلوب او را به اعدام محکوم کرده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۲ آذرماه) و در نطق میان دستور خود با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اکنون که خدای سبحان تمام اسباب اجرای این ۲ هدف را در اختیار ما قرار داده است آیا نباید امنیت در تمامی زوایا اعم از شغل، مسکن، معیشت و ازدواج را ساری و جاری کنیم؟ اگر چنین نکردیم آیا پاسخی برای قیامت در ایام مسئولیت داریم؟

وی افزود: ریاست جمهور! امروز وزیر صمت مشکل گرانی خودرو و سکه را ناشی از هجوم نقدینگی به این عرصه ها دانست بنابراین تدبیر کنید. ریاست بانک مرکزی کجاست وزیر اقتصاد کجاست؟ چرا نمی نشینید بحث هجوم این نقدینگی سرگردان را کنترل کنید؟  هئیت رئیسه مجلس چرا قانون مالیات عائدی بر سرمایه که می گوید یکی از راه ها جلوگیری از این قضیه است را در اولویت اول قرار نداده اید قیمت های خودرو مضحک شده است و اساسا قابل توجیه نیست برای واردات چقدر در این مجلس ما قانون تصویب کردیم متاسفانه یک واردات خودرو هزار صاحب دارد یک طرف مجمع تشخصیص، یک طرف سران قوا.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: وارادت خودرو را آزاد کنید تا این وضعیت درست شود و از این کیفیت خارج شویم مگر یک خودرو بی قابلیت باید چند صاحب داشته باشد همچنین امنیت شغلی و معیشتی مردم باید در اولویت قرار بگیرد. آقای رئیس جمهور باید برای نهادینه کردن و به هدف امنیت شغلی و معیشتی و مسکن و ازدواج رسیدن بعضی از مدیران بی انگیزه و سست  کنار گذاشته شوند این ها توان همراهی با قطار سریع جهادی دولت را ندارند،  رئیس جمهور عراق در روز اول مسئولیت تمامی مسئولین سابق را برکنار کرد اما ما انتظار نداریم همه را عزل کنید ولی باید آن بی لیاقت ها را کنار بگذارید.

این نماینده مردم در مجلس گفت: هدف دوم حاکمیت در نگاه امیرمومنان(ع) احیای معارف، اقامه  شعائر و حدود الهی است در جنگ ترکیبی امروز قرارگاه مورد لزوم را ما نمی بینیم لذا قوه قضائیه، قوه مجریه، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس،   شورای عالی امنیت ملی باید همگی پای کار بیایند چرا نیروی انتظامی تنها مانده است؟ چرا قانون حجاب که در سال ۸۴ به تصویب رسیده است و ۳۲ دستگاه موظف هستند آن را اجرا کنند اما امروز زمین مانده است، چرا باید نیروی انتظامی تنها بماند و بعضی ها بخاطر اهداف سیاسی همین نیرو را هم مورد هجمه قرار دهند؟  عزیزان! باید از طرق قانونی عقلانی جلوی هنجارشکنی را بگیریم اگر این دومینویی که شروع شده است ادامه پیدا کند چیزی برای نظام نخواهد ماند.

نقدعلی اظهار کرد: کشف حجاب خلاف قانون است و جلوی قانون ایستادن تخلف است و برای این قصه باید تدبیر کرد لذا شخصی که بر مردم سلاح کشیده است و احیانا مردم را به قتل رسانده است و قوه قضاییه در اقدامی مطلوب او را به اعدام محکوم کرده است، امروز می بینیم برخی رسانه ها و مستکبران آمدند حامی زن و حامی اعدامی و پویش نه به اعدام راه انداختند اما در قرن پیشرفت و قرن ماهواره و فضا داعش را درست کردید که زنان ایزدی را به فروش گذاشت و به اسارت برد شما اگر راست می گویید بروید حقوق زن را در کشور خودتان درست کنید،  عزیزان! امروز بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی آرمان علی وردی ها، شهید عجمیان ها، زینال زاده ها و رضازاده ها رویش های جدید انقلاب هستند و ما  و میلیون ها جوان رویش انقلابی پشت سر این عزیزان علم انقلاب را به دست امام زمان(ع) خواهیم سپرد.

انتهای پیام

کد خبر 10408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر هجرانی شاد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    درود برای خواندن اصل دوم قانون اساسی نیاز به استعفاء ندارید ! شاید دارید !؟! دوستدارتان امیر .