کد خبر 10457
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید نظارتی نایب رییس قوه مقننه از پروژه‌های عمرانی و بهداشتی

بازدید نظارتی نایب رییس قوه مقننه از پروژه‌های عمرانی و بهداشتی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در شهرستان های بافق و مهریز از روند اجرای پروژه های عمرانی و بهداشتی شهرستان های بافق و مهریز بازدید کرد.

به گزارش نمایندگان ما، علی نیک زادثمرین عصر امروز (پنجشنبه، ۲۳ آذر ماه) به منظور بازدید نظارتی از روند اجرای پروژه های عمرانی و بهداشتی شهرستان های بافق و مهریز وارد این مناطق شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به شهرستان بافق از بیمارستان ۹۶ تختخوابی درحال احداث ولیعصر (عج) بازدید کرد.

به گفته ثنایی، رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) این ساختمان با تخصیص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و در صورت جذب ۷۰ میلیارد تومان  اعتبار دیگر تا پایان سال آتی آماده بهره برداری خواهد شد.

گفتنی است، بیمارستان یاد شده در صورت تکمیل و افتتاح می‌تواند علاوه بر ارائه خدمات به جمعیت ۵۰ هزار نفری شهرستان بافق، به مردم شهرستان های نوق، سیلیز و جوادیه نیز خدمات ارائه کند.

براساس این گزارش بازدید از طرح توسعه بیمارستان حضرت زهرا (س) مهریز نیز از دیگر برنامه های سفر نظارتی یک روزه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به استان یزد بود.

طرح توسعه بیمارستان یادشده برای پیش بینی ۱۵۰ تخت، ۱۱ سال زمان برده و در این مدت با صرف اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است. با تامین هزینه ۵۰ میلیارد تومانی، این بیمارستان تا پایان سال جاری قابل استفاده برای عموم مردم منطقه خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 10457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =