کد خبر 10924
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

پزشکیان در گفتگو با نمایندگان ما:

مشکل ما با استیضاح وزرا حل نمی‌شود/ ‌بودجه واقعی و علمی باشد

مشکل ما با استیضاح وزرا حل نمی‌شود/ ‌بودجه واقعی و علمی باشد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مشکل ما با استیضاح وزرا حل نمی‌شود و برای رفع مشکلات لازم است همه ما از جمله مجلس و دولت حرف ثابتی داشته باشند.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره استیضاح برخی از وزرا که این روزها در مجلس مطرح است، گفت: مشکل ما با استیضاح حل نمی‌شود و برای رفع مشکلات لازم است همه ما از جمله مجلس و دولت حرف ثابتی داشته باشند.

وی ادامه داد: برای مثال، یک مجلس در یک دوره‌ای قانونی را تصویب می‌کند و مجلس دیگری آن قانون را به کل تغییر می‌دهد و قانون دیگری را می‌نویسد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مسئله منجر به ایجاد بی ثباتی می‌شود و بسیاری از افراد جامعه به ویژه کسانی که می‌خواهند سرمایه گذاری کنند، نمی‌دانند که تکلفیشان چیست.

پزشکیان افزود: ما امروز حرفی می زنیم و دو روز بعد یک تبصره‌ای به آن می زنیم. مردم باید تکلیف خودشان را بدانند.

وی درباره مشکلات بودجه‌ای کشور، گفت: ما همه توقعات خودمان را در بودجه می‌آوریم. پول محدود داریم اما توقعات و خواسته‌های نامحدود داریم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت مدام خودش را بزرگ می‌کند و بعد از تولیدکننده می‌خواهد پول بگیرد تا هزینه خودش را تأمین کند و این مسئله باعث کسری بودجه می‌شود. برای مثال، مجلس می‌خواهد اصلاحاتی انجام دهد و مدرسه، راه و پل بسازد و برای آن بودجه درست می‌کند در حالی که بودجه آن وجود ندارد. بودجه باید واقعی و دقیق باشد و بودجه ما باید علمی نوشته شود.

انتهای پیام

کد خبر 10924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =