کد خبر 10945
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

خانی در گفتگو با نمایندگان ما:

بذرپاش برای ساخت مسکن شرط و شروط نگذارد/ ‌قانون جهش تولید اجرا نشده است

بذرپاش برای ساخت مسکن شرط و شروط نگذارد/ ‌قانون جهش تولید اجرا نشده است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه دولت هنوز کار خاصی برای ساخت مسکن انجام نداده است و وزیر راه و شهرسازی خودش متولی ساخت مسکن است و نباید برای ساخت مسکن شرط و شروط بگذارد.

علی اصغر خانی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره وضعیت ساخت مسکن در کشور، اظهار داشت: متأسفانه دولت هنوز کار خاصی برای ساخت مسکن انجام نداده است.

وی ادامه داد: دولت وعده داده بود سالی یک میلیون مسکن تولید خواهد کرد که این موضوع محقق نشده است. دولت اگر اقدامی برای ساخت مسکن انجام داده است، اعلام کند تا ما هم در جریان قرار گیریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت می‌گوید در همه استان‌ها زمین آماده برای ساخت مسکن دارد و زمین‌های مناسب برای ساخت مسکن در اختیار دارد، اما ما باید در عمل و در میدان ببینیم که دولت چقدر خانه ساخته است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از زمانی که بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی روی کار آمده است، تا الان چیزی از وی برای ساخت مسکن ندیدیم. البته نمی‌توانیم از الان قضاوت کنیم و برای قضاوت عملکرد بذرپاش زود است.

خانی گفت: البته وزیر راه و شهرسازی حرف‌هایی درباره ساخت مسکن می‌زند و ده‌ها پیش شرط برای ساخت مسکن از جمله در زمینه زمین و وام مسکن می‌گذارد، در حالی که این شروط اصولی نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی خودش متولی ساخت مسکن است و باید موانع ساخت مسکن را مرتفع کند و نباید برای ساخت مسکن شرط و شروط بگذارد. بذرپاش باید رویکردش را عوض کند، در غیر این صورت مشکل مسکن پابرجا می‌ماند.

وی اظهار داشت: ما قانون جهش تولید مسکن را داریم که این قانون به خوبی تکلیف دولت را برای ساخت مسکن مشخص کرده است و باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد، اما تاکنون آن طور که باید و شاید اجرا نشده است.

انتهای پیام

کد خبر 10945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =