کد خبر 11153
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

حسین زهی:

به شعارهای تبلیغاتی پایبند باشید/ اجازه ندهید سفره مردم بیش از این کوچک شود

به شعارهای تبلیغاتی پایبند باشید/ اجازه ندهید سفره مردم بیش از این کوچک شود

نماینده مردم خاش در مجلس در تذکری به رئیس جمهور در مورد شرایط اسفناک اقتصادی و ضعف و ناتوانی دولت در مدیریت این وضعیت گفت: به شعارهای تبلیغاتی پایبند باشید و اجازه ندهید سفره مردم بیش از این کوچک شود؛ تورم و گرانی لحظه ای و افسارگسیخته و همچنین وضعیت نابسامان مسکن و خودرو مردم را با مشکل مواجه کرده، لطفا کمی عمل گرا باشید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 5 بهمن ماه) و در تذکر شفاهی با محکومیت اقدام مذبوحانه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: طی هفته های گذشته بیش از 40 نفر در جاده های استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند و می طلبد برای بهره برداری از پروژه های راهسازی در سطح استان برنامه زمانبندی ارائه کنید.

وی افزود: با شیوه فعلی تخصیص اعتبارات مشکل تردد و حوادث جاده ای سال ها پا برجا خواهد بود بنابراین می طلبد در مورد استفاده استان از اعتبارات اقدام شود.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس ضمن تشکر از اقدامات وزیر نیرو، گفت: منابع آب جیره بندی شده در شهر خاش فاقد کیفیت لازم است و روند پیشرفت فیزیکی پروژه های تامین آب در سطح حوزه انتخابیه بسیار کند بوده، بنابراین می طلبد در این رابطه چاره اندیشی شود.

حسین زهی از رئیس جمهور برای پیگیری و حضور وزرای مربوطه در استان سیستان و بلوچستان برای مشکلات ایجاد شده اخیر تشکر کرد و در تذکری به وزیر نفت، گفت: مردم مظلوم استان چشم انتظار اقدام عملی برای تصمیمات اتخاذ شده به منظور رفع مشکل تامین سوخت به ویژه نفت سفید هستند انتظار می رود تنها به سفر اکتفا نشود و در این رابطه از اعضای کمیسیون انرژی برای پیگیری موضوع تامین سوخت و سفر به استان تشکر می کنیم.

وی در تذکری به رئیس جمهور در مورد شرایط اسفناک اقتصادی و ضعف و ناتوانی دولت در مدیریت این وضعیت افزود: به شعارهای تبلیغاتی پایبند باشید و اجازه ندهید سفره مردم بیش از این کوچک شود؛ تورم و گرانی لحظه ای و افسارگسیخته و همچنین وضعیت نابسامان مسکن و خودرو مردم را با مشکل مواجه کرده، لطفا کمی عمل گرا باشید.

انتهای پیام

کد خبر 11153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =