کد خبر 11748
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

حسینی در گفتگو با نمایندگان: 

عاملان سوءرفتار نسبت به زنان مجازات خواهند شد 

عاملان سوءرفتار نسبت به زنان مجازات خواهند شد 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار حمایت‌های واقعی و خوبی از زنان شده است و مجازات‌هایی برای جرائم صورت گرفته نسبت به جامعه زنان در نظر گرفته شده است. 

سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، با اشاره به لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار، اظهار داشت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با دقت نظر زیادی این لایحه را بررسی و آماده مطرح شدن در صحن مجلس کردند. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه این لایحه بسیار جامع و کامل است و سعی شده نظر متخصصان و کارشناسان دولت، مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه در آن لحاظ شود. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این لایحه حمایت‌های واقعی و خوبی از زنان شده است و مجازات‌هایی برای جرائم صورت گرفته نسبت به جامعه زنان در نظر گرفته شده است.

حسینی تاکید کرد: مطابق با لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار در صورتی که سوء رفتاری نسبت به بانوان گزارش شود، با آن فرد مرتکب تخلف برخورد قانونی خواهد شد. 

وی گفت: در این لایحه ضرورت تحکیم بنیان خانواده مورد توجه قرار گرفته است و قرار نیست در این لایحه موردی تصویب شود که باعث نابرابری زن و مردم و آسیب به بنیان خانواده شود.

انتهای پیام

کد خبر 11748

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =