کد خبر 1195
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

همتی:

خودکفایی در تولید محصولات نظامی سبب عبور از تحریم‌ها شده است

خودکفایی در تولید محصولات نظامی سبب عبور از تحریم‌ها شده است

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد با دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات نظامی توانسته ایم از تحریم ها عبور کنیم.

به گزارش نمایندگان ما، حسن همتی رئیس کمیته امنیتی کمیسیون سیاست خارجی مجلس، در خصوص اهمیت افزایش توانمندی نظامی ایران اسلامی و تولید سلاح های جدید دفاعی، گفت: قدرت نظامی یکی از مولفه های مهم در عرصه بین الملل محسوب می شود و می تواند اثرگذاری کشورها را مشخص کند از این رو تولید تجهیزات جدید امری ضروری است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت دفاع  نقش موثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقاء قدرت دفاعی کشور دارد، اظهار کرد: این مهم در حالیست که توانمندی های تولیدی وزارت دفاع در حوزه های مختلف مانند موشکی و غیره بسیار پیشرفته و فناورانه است.

وی با اشاره به اینکه خوشخبتانه با خودکفایی در تولید محصولات نظامی توانسته ایم از تحریم ها عبور کنیم، ادامه داد: در واقع تلاشگران عرصه نظامی در عمل نشان دادند هیچ خط قرمزی برای پیشرفت ایران وجود ندارد و می توان با تکیه بر ظرفیت های داخلی، به موفقیت دست یابیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان نباید نقش اعتماد به نخبگان جوان در بدنه دفاعی کشور و دستیابی به موفقیت های چشمگیر را نادیده گرفت زیرا بر اساس توصیه های رهبر انقلاب جوان مومن انقلابی در هر جایی که فعالیت کند، به موفقیت خواهد رسید.

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در بهارستان از هیچ تلاشی برای ارتقاء عرصه دقاعی کشورمان دریغ نخواهند کرد و در کنار مدافعان مرزهای ایران اسلامی خواهند ایستاد.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 1195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =