کد خبر 12076
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

احمدی:

مجلس باید قوانینی وضع کند که این قوانین جامعه را به سمت انتظار واقعی هدایت کند

مجلس باید قوانینی وضع کند که این قوانین جامعه را به سمت انتظار واقعی هدایت کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ویژگی های مجلس منتظر گفت: مجلس شورای اسلامی باید قوانینی را وضع کند که این قوانین جامعه را به سمت انتظار واقعی هدایت کنند.

به گزارش نمایندگان ما، محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در مورد ویژگی های مجلس منتظر گفت: مجلس منتظر باید هم شناخت نسبت به مفهوم انتظار داشته باشد و هم اینکه انتظار چه ویژگی ها و لوازمی دارد  اینکه صرف انتظار که بگویم من منتظر هستم دلیل نمی شود به عنوان منتظر تلقی شوم، منتظر یعنی کسی که آمادگی لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وقتی ما منتظر مهمان هستیم، مقدمات لازم را برای پذیرایی باید فراهم کنیم، انتظار و ظهور امام عصر (عج) نیز باید این گونه باشد و ما شرایط را برای حضور ایشان فراهم کنیم. اصولا بخشی از این شرایط مربوط به من منتظر است بخشی از آن نیز مربوط به اجتماع است، بخشی مربوط به محیطی است که من زندگی می کنم و باید همه مقدمات را پیش بینی کنیم و شرایط اجتماع و جامعه و محیط را مساعد کنیم.

وی تصریح کرد: اگر این شرایط را در خودمان به وجود آوریم به معنای واقعی منتظر می شویم و در نتیجه آن انتظاری که مطرح می کنیم معنای واقعی پیدا می کند والا صرف اینکه من خودم را منتظر بدانم اما شرایط را نداشته باشم، این انتظار واقعی نیست.

نماینده مردم خواف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی، باید قوانینی وضع کند که این قوانین جامعه را به سمت انتظار واقعی هدایت کند یعنی در سایه قوانین مجلس شرایطی در جامعه به وجود آید که آمادگی لازم در آحاد جامعه برای استقبال از امام زمان (عج) به وجود آید.

منبع: شبستان

انتهای پیام 

کد خبر 12076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =