کد خبر 12164
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

نیکزاد:

بازنشستگان تامین اجتماعی باید از منابع دیده شده توسط مجلس بهره ببرند

بازنشستگان تامین اجتماعی باید از منابع دیده شده توسط مجلس بهره ببرند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجلس انقلابی ۹۲ هزار میلیارد تومان سال گذشته و ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال جاری به سازمان تامین اجتماعی کمک کرده است و انتظار می رود به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا بازنشستگان بتوانند از این مصوبه مجلس متنعم شوند.

به گزارش نمایندگان ما، لطف الله سیاهکلی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: مجلس چند سالی است که در بودجه سالانه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی را در دستور دارد سال گذشته ۹۰ هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز ۹۰ هزار میلیارد تومان بر همین اساس به این سازمان پرداخت شده، اما تامین اجتماعی هنوز ۲۵ درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تذکر لازم باید به این سازمان داده شود و همچنین سازمان را ملزم به پرداخت حقوق باقیمانده بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ کرد. در غیر این صورت نمایندگان مجلس در نحوه مساعدت خود به این سازمان تجدیدنظر خواهند کرد.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: مجلس انقلابی ۹۲ هزار میلیارد تومان سال گذشته و ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال جاری به سازمان تامین اجتماعی کمک کرده است، انتظار است آقای موسوی مدیرعامل این سازمان این موضوع را جدی گرفته تا بازنشستگان بتوانند از این مصوبه مجلس متنعم شوند.

انتهای پیام

کد خبر 12164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =