کد خبر 12190
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

مطهری در گفتگو با نمایندگان ما:

کمبودی در کالاهای اساسی نداریم/ اقشار ضعیف توان خرید ندارند 

کمبودی در کالاهای اساسی نداریم/ اقشار ضعیف توان خرید ندارند 

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما کمبودی از لحاظ کالاهای اساسی نداریم اما قیمت‌ها به حدی بالا و افسارگسیخته است که اقشار آسیب‌پذیر توان خرید ندارند.  

اردشیر مطهری در گفتگو با نمایندگان ما، با بیان اینکه دولت باید ابزارهای نظارتی خود بر بازار را در شب عید بیشتر مورد استفاده قرار دهد، گفت: مطابق با گزارش دولتمردان انبارهای ما پر از کالاهای اساسی است و در تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان مشکلی وجود ندارد.  

وی ادامه داد: دولت اعلام کرده است که پیش‌بینی های لازم را برای این شرایط انجام داده است اما ما در بازار این موضوع را مشاهده نمی کنیم.  

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما کمبودی از لحاظ کالاهای اساسی نداریم اما قیمت‌ها به حدی بالا و افسارگسیخته است که توان خرید وجود ندارد و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نمی‌توانند مایحتاج خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.  

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظارت‌های دولت بر بازار به هیچ وجه کافی نیست و به نظر می‌آید که در توزیع کالا مشکل جدی داریم و دولت در توزیع کالا برنامه درستی ندارد.  

مطهری اظهار داشت: اقدامات دولت برای کنترل بازار باید عیان باشد و مردم تاثیر آن را مشاهده کنند. انتظار داریم دولت توجه ویژه به توزیع مناسب کالا در سراسر کشور داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر 12190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =