کد خبر 12418
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

مقتدایی:

سازمان برنامه و بودجه صدای جامعه معلولان را نمی شنود/ افرادی در این سازمان به دنبال کاهش سرمایه اجتماعی هستند

سازمان برنامه و بودجه صدای جامعه معلولان را نمی شنود/ افرادی در این سازمان به دنبال کاهش سرمایه اجتماعی هستند

نماینده مردم اصفهان در نامه ای به رئیس جمهور با انتقاد از عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی یادآور شد که چه افرادی در سازمان برنامه و بودجه با اقدامات و بی تدبیری های خود در تلاشند که از سرمایه اجتماعی دولت جنابعالی بکاهند .بنابراین می طلبد دستور دهید با قید فوریت بررسی و اقدام لازم به عمل آید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، عباس مقتدایی  نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور به شرح زیر است:

حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید از سال جدید حدود ۱۲ روز گذشته ولی همچنان مددجویان مظلوم و عزیز بهزیستی عیدی خود را دریافت نکرده اند و در تماس با دفاتر نمایندگی از عدم توجه دولت گلایه مندند.

پیگیری های مکرر اینجانب نشان می دهد که تا روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته، برخلاف تکالیف قانونی، صرفا ۶۱ درصد از منابع سازمان بهزیستی توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص پیدا کرده است.

پیشتر در خصوص حقوق معلمان با جنابعالی مکاتبه داشتم و همگان از عزم جدی جنابعالی در حمایت از اقشار مختلف آگاهند ولی جای سوال است که چه افرادی در سازمان برنامه و بودجه با اقدامات و بی تدبیری های خود در  تلاشند که از سرمایه اجتماعی دولت جنابعالی بکاهند.

سازمان برنامه و بودجه صدای جامعه معلولان را نمی شنود، لذا مستدعی است دستور فرمایید باقید فوریت بررسی واقدام لازم به عمل آید و اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع نمایند.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.

انتهای پیام 

کد خبر 12418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =