کد خبر 12450
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

زارعی کیاپی:

مازندران امسال دچار کم آبی شده است

مازندران امسال دچار کم آبی شده است

نماینده مردم ساری در مجلس در تذکر به رئیس جمهور تأکید کرد: مازندران امسال دچار کم آبی شده است در حالی که این استان هر سال بیش از یک میلیون تن برنج و نیمی از تولید کشور را تأمین می‌کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، منصورعلی زارعی کیاپی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 15 فرودین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: استعفای وزیر آموزش و پرورش را به فال نیک می‌گیریم به جهت اینکه اگر در هر دستگاهی که متولی آن نتوانست امورات کشور را انجام دهد، بهترین روش استعفا است. البته خسارات سنگین مادی و معنوی استعفای این افراد را باید دستگاه‌ نظارتی به گونه‌ای جبران کند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس ادامه داد: امروز که بیش از دو ساعت وقت مجلس و ده‌ها ساعت در کمیسیون و دولت نسبت به موضوعی که اتفاق افتاده صرف شده است، 10 ها میلیارد تومان خسارت وارد شد، چه کسانی باید در این زمینه پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی از وزرا، مدیران کل، استانداران و فرمانداران باید نسبت به مسئولیت خود نظارت دقیقی داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به رئیس جمهور تأکید کرد: مازندران امسال دچار کم آبی شده است در حالی که این استان هر سال بیش از یک میلیون تن برنج  و نیمی از تولید کشور را تأمین می‌کرد.

انتهای پیام 

کد خبر 12450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =