کد خبر 12578
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

پیرهادی به نمایندگان ما خبر داد؛  

لایحه برنامه هفتم توسعه اواخر اردیبهشت به مجلس ارائه می‌شود 

لایحه برنامه هفتم توسعه اواخر اردیبهشت به مجلس ارائه می‌شود 

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: احتمال دارد که دولت لایحه برنامه هفتم توسعه را تا پایان اردیبهشت ماه به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.  

محسن پیرهادی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره زمان ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی، ‌ اظهار داشت: هنوز به طور دقیق معلوم نیست که دولت چه زمانی می‌خواهد لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.  

وی بیان کرد: البته آن گونه که در جلسات مشترک میان نمایندگان مجلس و برخی از دولتی‌ها مطرح شده است، به احتمال زیاد تا پایان اردیبهشت ماه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.  

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: در سال پایانی مجلس یازدهم، یکی از اقدامات مهم و اساسی مجلس شورای اسلامی بررسی دقیق و تصویب برنامه هفتم توسعه به عنوان سند ۵ ساله کشور است.  

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش ما بر آن است که در برنامه هفتم توسعه موضوع مهار تورم و نقدینگی به خوبی لحاظ شود و زمانی که این موضوع در برنامه هفتم توسعه لحاظ شود، در لوایح بودجه سنواتی هم موضوع مهار تورم و نقدینگی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 12578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =