کد خبر 12892
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

رئیسی در گفتگو با نمایندگان:

انجام وظیفه نظارتی مجلس تناقضی با فرمایشات رهبری ندارد

انجام وظیفه نظارتی مجلس تناقضی با فرمایشات رهبری ندارد

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، گفت: انجام وظیفه نظارتی مجلس در ماجرای استیضاح وزیر صمت، تناقضی با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر وفاق قوا با هم ندارد.

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، با اشاره به برخی از سوء استفاده های رسانه ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ماجرای استیضاح وزیر صمت، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر انجام امور از مجاری قانونی تاکید داشته و دارند و دستگاههای مختلف نیز در سلسله مراتب ضمن اطاعت از فرمایشات رهبری با آزادی کامل به انجام وظایف قانونی خود می‌پردازند.

وی افزود: استیضاح وزیر صمت در راستای انجام وظایف نظارتی مجلس است و هیچ تناقضی با فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر وفاق قوای سه گانه با یکدیگر ندارد.
نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرمایشات رهبر ما از زمان انقلاب روی چشم همه ما جا دارد اظهار داشت: واقعیت این است که مردم از عملکرد وزارت صمت راضی نیستند.
رئیسی خاطرنشان کرد: مردم به ویژه در بحث خودرو از عملکرد وزارت صمت ناراضی هستند و جدیتی را در مقابله با مافیای خودرو مشاهده نمی کنند.
وی افزود: علاوه بر این مادر توزیع کالا در سطح کشور مشکلات جدی داریم و مردم با سهولت و با قیمت مناسب کالاها را دریافت نمی کنند.
نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هدف از استیضاح وزیر صمت تضعیف نیست بلکه انجام وظایف نظارتی مجلس در راستای تقویت و رفع ایرادات و اشکالات است.
انتهای پیام

کد خبر 12892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =