کد خبر 12924
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

قالیباف:

تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد است

تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد است

رئیس مجلس با اشاره به اینکه بدون شک آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است، گفت: این استان در ابعاد مختلف حوزه اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن، گردشگری و از همه مهم تر بهره مندی از نیروهای کارآفرین و با تجربه در عرصه تجارت و تولید، جزء استان های پیشران محسوب می شود.

به گزارش نمایندگان ما، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه ( ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ) در جریان نظارت ستادی از استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال رسمی عابدین خرم استاندار، سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز و در جمع خبرنگاران، گفت: توفیق شد اولین سفر نظارت ستادی در سال جدید و در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه به استان آذربایجان شرقی انجام شود؛ این مهم در حالیست که در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت های مهم حوزه اقتصاد بشمار می رود.

قالیباف تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد استان آذربایجان شرقی در ابعاد مختلف حوزه اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن، گردشگری و از همه مهم تر بهره مندی از نیروهای کارآفرین و با تجربه در عرصه تجارت و تولید، جزء استان های پیشران محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس بررسی دقیق شرایط در این فرصت همراه با بازدید از کارخانجات استان و همچنین پروژه هایی که نقش کلیدی در حوزه صنعت و تامین نیازمندی های مواد اولیه دارند اما سالهاست که معطل مانده، می تواند در برنامه هفتم توسعه تاثیر داشته باشد.

رییس قوه مقننه کشورمان خاطرنشان کرد: بدون شک استان آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است.

انتهای پیام

کد خبر 12924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =