کد خبر 12954
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

علیرضا بیگی در گفتگو با نمایندگان:

وزیر صمت وقتی خود را در معرض گیوتین استیضاح دید از شگرد جدیدی استفاده کرد!/ قصور فاطمی امین سنگینی می‌کند

وزیر صمت وقتی خود را در معرض گیوتین استیضاح دید از شگرد جدیدی استفاده کرد!/ قصور فاطمی امین سنگینی می‌کند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: زمانی که وزیر صمت در معرض گیوتین استیضاح قرار گرفت، آن موقع بود که تازه تصمیم به عملی کردن طرح واردات خودروهای دست دوم در کشور، گرفت که این موضوع قابل قبول نیست، در این مسئله نیز قصور آقای وزیر سنگینی می کند.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص واردات خودروهای دست دوم، گفت: نمایندگان مجلس موضوع واردات خودروهای دست دوم را در قانون بودجه بیان کرده بودند اما مورد تایید هیئت عالی نظارت قرار نگرفت.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با هر اقدامی که بتواند به انحصار خودرو خاتمه دهد و دغدغه های مردم را حل کند موافق هستند، مشکلاتی که اخیرا در بازار خودرو به وجود آمده است یک بی عدالتی بزرگ در حق مردم است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم باید برای خرید یک خودرو مانند پژو ۲۰۷ حدود یک میلیارد و دویست تومان بپردازند که این مبلغ حدودا معادل ۲۱ هزار دلار می‌شود، درصورتیکه با همین مبلغ می‌توان در کشورهایی مانند امارات، پاکستان و... ماشینی مانند مرسدس بنز و... خرید که این موضوع قابل قبول نیست و باید هرچه سریعتر به این وضعیت رسیدگی شود.

وی بیان کرد: در بحث واردات خودروهای دست دوم، وزیر صمت کوتاهی کرده است و او می توانست این موضوع را خیلی زود تر از اینها پیگیری کند که این کار را انجام نداد، زمانی که وزیر صمت در معرض گیوتین استیضاح قرار گرفت، آن موقع بود که تازه تصمیم به عملی کردن طرح واردات خودروهای دست دوم در کشور، گرفت که این موضوع قابل قبول نیست.

علیرضا بیگی در انتها بیان کرد: تاکنون این همه بی عدالتی در بازار خودرو رخ داده است که وزیر صمت می توانست با واردات خودروهای دست دوم جلوی برخی از آن مشکلات را بگیرد اما این کار را نکرد و در این مسئله قصور آقای وزیر سنگینی می کند.

انتهای پیام

کد خبر 12954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =