کد خبر 12970
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

علیرضا بیگی:

دریافت کنندگان شاسی بلند ۱۴۷ نفر بوده‌اند

دریافت کنندگان شاسی بلند ۱۴۷ نفر بوده‌اند

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش نمایندگان ما،  احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحاتی را بیان کرد.

متن نامه علیرضا بیگی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به شرح زیر است:

به طور مشخص خودروهای مورد اشاره در زمان واگذاری با نرخ رسمی فروش کارخانه (حدود ۷۰۰ میلیون تومان) به نمایندگان دریافت کننده واگذار شده که در همین اثنا در بازار آزاد قریب ۲.۵ میلیارد تومان و در حال حاضر با بهایی حدود ۳.۵ میلیارد تومان مورد معامله قرار می گیرند که همین امتیاز قابل توجه و دارا شدن بلاوجه دریافت کنندگان مزبور می باشد. این امر در شرایطی صورت می گیرد که مردم عادی برای استفاده از یک خودروی معمولی از رده خارج ساخت داخل، باید حدود ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت نمایند و چند ماه در صف نوبت تحویل در انتظار باشند.

با توجه به زمان انجام مصاحبه با خبرگزاری ایلنا (۱۴۰۲.۲.۵)  نظام الدین موسوی ظرف ۴۸ ساعت بعد اعلام نمودند که مسئله توسط حراست مجلس پیگیری شده و صحت ندارد که البته این سرعت عمل قابل تقدیر لیکن ابتنائات مختلف صورت گرفته توسط نامبرده مشخص نگردید.

به اطلاع می رساند دریافت خودروهای مذکور با نام اشخاص وابسته غیر از نمایندگان، نشانگر آن است که دریافت کنندگان از پیامدهای قابل تصور این تخلف بخوبی مطلع بوده اند.

به پیوست تصویرنامه شماره ۴۷۰ مورخ ۱۴۰۰.۵.۳۰ شرکت رادین مبین غرب که با مهر محرمانه برای معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با امضای  رسول هادی که طی آن ۵۷ نفر برای اخذ خودرو معرفی شده اند ایفاد می گردد که نشان دهنده بخشی از خودروهای دریافتی می باشد که متاسفانه بدون بررسی های جامع و کامل توسط کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی و حراست مجلس انکار گردید.

در ضمن لیست ۱۴۷ دستگاه اتومبیل ساخت بهمن خودرو با مشخصات افراد گیرنده به پیوست تقدیم حضور می باشد.

در پایان ضمن اصرار بر رسیدگی کامل و جامع از اطراف به موضوع در خصوص ارتباط با این امتیازات ویژه با مسئله استیضاح وزارت صمت، اعلام نظر مراجع رسمی جهت تنویر افکار عمومی با تکیه بر مستندات را خواستارم.

انتهای پیام

کد خبر 12970

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =