کد خبر 11159
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

محبی نجم‌آبادی:

عدم تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی محصول مرغ را بدون خریدار گذاشته است

عدم تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی محصول مرغ را بدون خریدار گذاشته است

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: متاسفانه به دلیل عدم تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی امروز مرغ زنده در دیار سربداران بین ۲۹ تا ۳۴ هزار تومان به فروش می رسد و خریداری ندارد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) طی تذکر شفاهی، گفت: متاسفانه به دلیل عدم تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی امروز مرغ زنده در دیار سربداران بین ۲۹ تا ۳۴ هزار تومان به فروش می رسد و خریداری ندارد.

وی افزود: حدود ۸۰ واحد مرغداری با ظرفیت کامل که برای کمک به امنیت غذایی اقدام کرده اند امروز با مشکلات جدی مواجه هستند لذا از وزیر جهاد کشاورزی درخواست اقدام عاجل در این بخش داریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین از وزیر صمت درخواست داریم واردات خودروهای مناسب هیبریدی و کم مصرف را با قیمت مناسب در دستورکار قرار دهند و از دولت محترم که ۲ میلیارد دلار را در بودجه سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته است کمال تشکر را دارم و امیدواریم در واردات خودرو، خودروهای اقتصادی برای طبقات درآمدی پایین تر هم در نظر گرفته شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در ادامه با اشاره به وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: پروژه ریلی و راه آهن سبزوار با توجه به مبلغ قابل توجهی که در بودجه دارد و عنایتی که ریاست جمهور به موضوع دارند ادامه اجرای این پروژه که بیش از ۹۰ درصد در زیرساخت پیشرفت دارد باید در دستورکار قرار گیرد. علیرغم قول های مکرر متاسفانه اهمیت و ضرورت تداوم اجرای این پروژه مهم صورت عملیاتی نیافته است.

وی با اشاره به نواقص فرودگاه سبزوار، گفت: بیش از ۱۰ شهرستان از ظرفیت این فرودگاه استفاده می کنند اما این فرودگاه دائما مواجه با لغو پرواز است لذا از مسئولین می خواهیم اقدامات ویژه ای را در این رابطه مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام

کد خبر 11159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =