کد خبر 1331
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

انصاری تاکید کرد

لزوم محرومیت زدایی از تمام بخش‌های روستای ممسنی

لزوم محرومیت زدایی از تمام بخش‌های روستای ممسنی

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست هم اندیشیِ فرمانداران ادوار ممسنی بزرگ بر ضرورت توجه به توسعه و عمران روستایی و محرومیت زدایی از تمام بخش های ممسنی بزرگ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، مجید انصاری نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست هم اندیشیِ فرمانداران ادوار ممسنی بزرگ  که در شیراز برگزار شد، حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در نشست هم اندیشی فرمانداران سابق شهرستانهای ممسنی و رستم اظهار داشت: برگزاری این نشست به منظور قدردانی از زحمات فرماندارانی است که در ممسنی بزرگ ارائه خدمت کردند.

وی افزود: آنچه که باید از آن استفاده کنیم، تجربیات این عزیزان است چرا که استفاده از تجربیات و ایده های این افراد، باعث می شود بهترین تصمیم ها برای اداره دو شهرستان گرفته شود. 

انصاری بیان کرد: عزیزانی که در این جلسه حضور دارند، با توجه به قبول مسئولیت در سطوح مختلف، تجارب خوبی کسب کرده اند که با هم اندیشی و همدلی با آن ها در طی جلسات آتی به پیشرفت و سربلندی ممسنی بزرگ کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از مهمترین موضوعات مطرح شده در این هم اندیشی می توان به تقدیر از رویکردی ابتکاری برای استفاده از دیدگاه مشورتی همه اقشار مختلف مردم برای توسعه ممسنی و رستم در قالب کمیته ها و کارگروه های تخصصی، رضایت بخش و موفقیت آمیز ارزیابی کردن کارنامه یک ساله نماینده در عرصه نمایندگی و دفن طایفه گرایی و توجه به همه ظرفیت‌های انسانی و نخبگانی همه طوایف برای توسعه دو شهرستان که در تاریخ عرصه نمایندگی ممسنی بزرگ بی نظیر است، اشاره کرد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس بیان کرد: همچنین حضور موثر بنده در کمیسیون اجتماعی و تلفیق که موجب شده است سهم اعتبارات حوزه انتخابیه افزایش چشمگیری داشته باشد و باید گفت که حذف تفکر احساسی عمل کردن و شتابزدگی انتخاباتی در تغییر مدیران که نشان از آگاهی کامل بنده از مسئولیت‌های اصلی نماینده مجلس است. 

وی ادامه داد: همچنین تقدیر از بنده به خاطر توجه به توسعه و عمران روستایی و محرومیت زدایی از تمام بخش های ممسنی بزرگ و به واسطه تعامل خیلی خوب با دولتمردان و وزرای دو دولت برای پیگیری مهمترین مطالبات و به سرانجام رسیدن پروژه های ملی منطقه از سد پارسیان گرفته تا کارخانه قند و جاده های مواصلاتی و پمپاژ دشت بچه بازار و بیمارستان شهرستان رستم در این نشست صورت گرفت.

انصاری گفت: پیشنهاد برگزاری نشست‌های بعدی فرمانداران با بنده به عنوان نماینده  مردم ممسنی و رستم در مجلس، انتخاب مدیران قوی و میدانی،  نظارت بر مدیران و سازمان‌ها برای پیشبرد امور مردم نیز در این نشست صورت گرفت.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس بیان کرد: مهمترین چالش‌های پیش روی توسعه ممسنی و رستم از نگاه فرمانداران ادوار نیز مواردی از جمله فقر فرهنگی و طایفه گرایی، رقابت‌های ناسالم سیاسی برای پست های اجرایی، حضور کمرنگ نیروهای شایسته و توانمند ممسنی و رستم در مناصب مدیریتی و دولتی ملی و استانی، سرمایه گذاری ضعیف بخش خصوصی در حوزه انتخابیه، انتظارات و توقعات غیرواقعی و کاذب از نماینده، فعال نبودن شهرک های صنعتی و تعطیل و یا نیمه تعطیل بودن پروژه های ملی حوزه انتخابیه و یک دوره ای بودن نمایندگان مجلس به  دلیل ساختارهای معیوب فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در ممسنی و رستم بود که در این نشست بیان شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 1331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =