کد خبر 13551
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

حاتمی:

کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی در گروی بکارگیری تیمی کارآمد و اقناع فرهنگیان کشوراست

کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی در گروی بکارگیری تیمی کارآمد و اقناع فرهنگیان کشوراست

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه اعمال تغییرات متعدد در سطح مدیریت کلان، حوزه آموزش و پرورش را پیچیده کرده است، کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی را در گروی بکارگیری تیمی کارآمد و اقناع فرهنگیان کشور دانست.

به گزارش نمایندگان،حسین حاتمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌هایی که باید رضامراد صحراییان به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارائه دهد تا بتواند از مجلس رای اعتماد کسب کند، گفت: حوزه آموزش و پرورش بسیار پیچیده شده است چرا که ناپایداری در مدیریت‌ها و اعمال تغییرات متعدد در حوزه مدیریت کلان این وزارتخانه، کار را به جایی رسانده است که رهبر معظم انقلاب هم از وضعیت این حوزه گله‌مند شدند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: صحراییان باید با ارائه برنامه دقیق در جهت اعمال تغییر بر فضای فکری حاکم بر آموزش و پرورش و بکارگیری تیمی مجرب و کارآمد بتواند مجلس و بدنه جامعه فرهنگیان کشور را اقناع کرده و مطالبات رهبر معظم انقلاب را محقق سازد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با این رویکرد و چشم انداز و ارائه راهکار برای تحقق مطالبات جامعه فرهنگیان وارد این عرصه شود قطعا مجلس نیز با وی همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام

کد خبر 13551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =