کد خبر 13907
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

نظری در گفتگو با نمایندگان:

چالش آرد و نان نمایندگان را عصبانی کرد/ رایزنی فوری نایب رئیس مجلس با وزارت جهاد کشاورزی

چالش آرد و نان نمایندگان را عصبانی کرد/ رایزنی فوری نایب رئیس مجلس با وزارت جهاد کشاورزی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: به نظر می رسد که اجرای ناقص طرح مردمی سازی یارانه ها در حوزه آرد و نان، برخی از مشکلات را برای تولیدکنندگان نان و همچنین مردم، ایجاد کرده است.

علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان، درخصوص مشکلات اخیر آرد و نان، گفت: هم اکنون در بحث تامین آرد، اشکالاتی در سطح کشور وجود دارد که در راستای آن، نمایندگان مختلف در صحن مجلس شورای اسلامی، تذکراتی را مبنی بر این مسئله داده اند و نایب رئیس مجلس نیز از وزارت جهاد کشاورزی خواسته تا برای حل این مشکل جلسه ای بگذارند و هرچه سریعتر این مشکل را حل کنند.

وی بیان کرد: به نظر می رسد که اجرای ناقص طرح مردمی سازی یارانه ها در حوزه آرد و نان، برخی از این مشکلات را برای تولیدکنندگان نان و همچنین مردم، ایجاد کرده است.

نظری در انتها بیان کرد: درگذشته شاهد آن بودیم که روستاییان مناطق محروم امکان استفاده از نانی که در شهرها تولید می شد را نداشتند اما هم اکنون شاهد آن هستیم که این مشکل در اقصی نقاط کشور قابل رویت است که هنوز هم برای آن چاره اندیشی و تدبیری نشده است، دولت تا این بخش را تکمیل نکند این گله‌مندی ها رفع نخواهد شد و این نارضایتی ها همچنان ادامه پیدا خواهند کرد.  

انتهای پیام

کد خبر 13907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =