کد خبر 13650
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

جوکار:

تعابیر رهبر معظم انقلاب برای مجلس انقلابی دلگرم‌کننده و انگیزه ادامه راه بود

تعابیر رهبر معظم انقلاب برای مجلس انقلابی دلگرم‌کننده و انگیزه ادامه راه بود

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان گفت: ایشان تأکید داشتند نمایندگان مجلس به قانونگذاری بیش از نظارت توجه کرده و از ابزار نظارتی به جا و درست استفاده کنند.

به گزارش نمایندگان، محمدصالح جوکار با اشاره به دیداری که نمایندگان مجلس امروز(چهارشنبه، 3 خرداد ماه) با رهبر معظم انقلاب داشتند، گفت: حضرت آقا با تعبیری که نسبت به مجلس به کار بردند باعث ایجاد انگیزه و شادابی بیشتر در نمایندگان برای ادامه کار خود در مسیری که برگزیده اند، شدند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس، عنوان کرد: ایشان فرمودند که مجلس باید نسبت به لوایح دولت بیشتر توجه کنند و آن را در اولویت بررسی قرار دهد چرا که دولت در میدان عمل قرار داشته و نسبت به توانایی خود برای اجرای قوانین آگاه است.

وی ادامه داد: ایشان فرمودند که نمایندگان سالم وارد مجلس یازدهم شده اند و ابراز امیدواری کردند که همینگونه سالم از مجلس خارج شوند همچنین تأکید کردند قوانینی در مجلس وضع شود که باثبات و قابل اجرا باشد تا دچار عدم پایداری قوانین نشویم.

جوکار اضافه کرد: رهبری همچنین قانونگذاری را از نظارت مهم تر برشمردند و اظهار کردند که از اهرم های مجلس اعم از تذکر، سوال و استیضاح برای نظارت به جا و درست استفاده شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بررسی قانون برنامه هفتم از دیگر مسائل مهم مد نظر رهبری بود، خاطرنشان کرد: مجلس اهتمام دارد به محض دریافت برنامه هفتم آن را در دستور کار قرار دهد تا این لایحه بعد از مصوب شدن، طبق برنامه از مهر ماه اجرا شود.

انتهای پیام 

کد خبر 13650

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =